Για πρώτη φορά μετά από σχεδόν μια δεκαετία, η γιγαντιαία εταιρία χάμπουργκερ ανέφερε πτώση των πωλήσεων την Πέμπτη. Οι παγκόσμιες πωλήσεις Micky D's μειώθηκαν κατά 1,8% τον Οκτώβριο, και τα καταστήματα των ΗΠΑ σημείωσαν πτώση κατά 2,2%.
Η εταιρεία κατηγορεί για τη χαμηλότερη ζήτηση των τροφίμων της αντιπάλους, όπως είναι το Burger King, το Wendy και το Taco Bell για αθέμιτο ανταγωνισμό.
"Κάνουμε προσαρμογές για να αντιμετωπίσουμε τις σημερινές αντιξοότητες και να οδηγήσουμε την επιχείρηση στην κερδοφόρα ανάπτυξη" , δήλωσε ο Don Thompson, διευθύνων σύμβουλος της McDonald.
Ήταν η πρώτη φορά από το 2003 που οι πωλήσεις της McDonald σημείωσαν πτώση. Οι πωλήσεις μειώθηκαν επίσης κατά 2,2% στην Ευρώπη.
"Βλέπουμε την ευρεία αδυναμία των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο," αναφέρει στην Daily News ο Peter Saleh, αναλυτής στο χώρο της εστίασης του Telsey.
Η εταιρεία σχεδιάζει την ενίσχυση της διαφήμισης του μενού του ενός δολαρίου και την έναρξη του δικού της σάντουιτς με μπέικον, τσένταρ και κρεμμύδι.
Η McDonald 's έχει ανανεωμένο μενού του και επέκτεινε τη διαφήμιση πριν, αλλά έτσι έχει το Wendy, Taco Bell και Burger King, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Η πτώση αυτή επηρέασε και την μετοχή της McDonald η οποία υποχώρησε 1,75 δολάρια την Πέμπτη αγγίζοντας τα 85,11 δολάρια.