Οι εταιρίες με είδη ένδυσης φαίνεται πως βρήκαν ένα καινούργιο σύμμαχο, καθώς μία σειρά από «έξυπνα» μανεκέν - κούκλες, τα οποία φοράνε διάφορα ρούχα καταγράφουν το καταναλωτικό κοινό.
Η νέα τεχνολογία εφαρμόζεται ήδη από την εταιρεία Benetton, η οποία συλλέγει δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία και φύλο.
Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται και αξιοποιούνται ώστε τα καταστήματα της εταιρείας να προσφέρουν ανώτερης ποιότητας υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό και παράλληλα, να πετύχουν αύξηση στις πωλήσεις τους.
Η τιμή μία «έξυπνης» κούκλας ανέρχεται σε 5.000 δολάρια, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας New York Daily News.
Η κατασκοπεία των καταναλωτών πραγματοποιείται χάρη σε ένα ενσωματωμένο μάτι το οποίο καταγράφει την κίνηση έξω από τη βιτρίνα του καταστήματος, όπου έχει τοποθετηθεί η κούκλα.
Η ιδέα αυτοί αρέσει σε πολλούς καταναλωτές καθώς οι εταιρείες θα προσαρμοστούν περισσότερο στα μέτρα τους, αλλά υπάρχει και μία ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι είναι σκεπτικοί όσον αφορά την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους.
Η κατασκευάστρια εταιρεία των μοντέλων, η ιταλική Almax, δεν έχει αποκαλύψει ποια καταστήματα χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία, αλλά ήδη αρκετά εμπορικά μαγαζιά στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε τρεις χώρες της Ευρώπης έχουν εξοπλιστεί με το κρυφό τους χαρτί.
σχόλια