Heineken

Heineken Facebook Twitter
0

Μία μεγάλη έκπληξη από την Heineken περίμενε τους επιβάτες του ΗΣΑΠ. Η καθημερινή διαδρομή των επιβατών πήρε συναρπαστική διάσταση όταν ανέβηκαν στο τυχερό βαγόνι της Heineken και κέρδισαν όλοι εισιτήρια για τη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL!

Η έκπληξη της Heineken ξεκινούσε όταν οι πόρτες έκλειναν και μία εντυπωσιακή κοπέλα πλησίαζε τον τυχερό επιβάτη, που θα γινόταν για λίγο ο μυστικός πράκτορας και θα είχε στα χέρια του την τύχη όλου του βαγονιού, δεδομένου ότι η επιτυχής έκβαση της αποστολής του θα χάριζε σε όλους εισιτήρια για την τελευταία περιπέτεια του James Bond, SKYFALL! Αποστολή του ανυποψίαστου επιβάτη ήταν να τη βοηθήσει να ξεφύγει από τους εχθρούς της, βρίσκοντας τον μυστικό κωδικό για να ανοίξει το χαρτοφύλακα που είχε στα χέρια της. Ο γρίφος, που έλυνε το μυστήριο και οδηγούσε στον μυστικό κωδικό, ήταν «πόσα χρόνια η Heineken βρίσκεται στο πλευρό του James Bond».

Η ενέργεια της Heineken βοήθησε τους επιβάτες του ΗΣΑΠ να ξεφύγουν για λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, χαρίζοντας πολλά χαμόγελα! Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις των επιβατών, που για λίγο έζησαν την εμπειρία της μυστικής αποστολής:

    «Μου άρεσε πολύ η ιδέα. Δεν είναι και καθημερινή εμπειρία να συναντάς την Heineken στο βαγόνι και να κερδίζουν όλοι δώρα», Σταύρος Αγαπιάδης, νικητής βαγονιού Heineken
    «Ήταν μία πολύ ωραία έκπληξη. Είχα σκοπό να πάω να το δω, τώρα θα πάω πιο σύντομα», Λάμπρος Κωνσταντίνος Βεντούρης, νικητής βαγονιού Heineken
    «Αρχικά με τρόμαξε η κοπέλα της Heineken, αλλά ήταν μία ευχάριστη έκπληξη. Δεν είχα δει την ταινία αλλά ήθελα πολύ. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα της Heineken. Πάντα τέτοια!», Αθανάσιος Γκικόπουλος, νικητής βαγονιού Heineken

Η Heineken, με αφορμή την παγκόσμια χορηγία της στη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL, υλοποίησε με μεγάλη επιτυχία την πρωτότυπη αυτή ενέργεια στον ΗΣΑΠ, χαρίζοντας 2.000 εισιτήρια στους τυχερούς επιβάτες. Πρόκειται για μία ενέργεια, η οποία την εποχή που διανύουμε αποκτά μεγαλύτερη σημασία, καθώς προσέφερε στο ευρύ κοινό την ευκαιρία να διασκεδάσει, μέσα στον τρένο, αλλά και εκτός αυτού, παρακολουθώντας, χωρίς καμία επιβάρυνση, την ταινία SKYFALL.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM