DO WHAT YOU LOVE!

DO WHAT YOU LOVE! Facebook Twitter
0

Τι θα έκανες αν έπαιρνες μία μέρα κενό για να κάνεις αυτό που αγαπάς;

Μήπως σου αρέσουν τα μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά; Αυτή την άνοιξη η Camper θέλει να μάθει  τι αγαπάς να κάνεις  στo πλαίσιο της ανοιξιάτικης  καμπάνιας της  #dowhatyoulove.  Η Camper ζήτησε ήδη από τους δικούς της ανθρώπους ανά τον κόσμο να απαντήσουν στην ίδια ερώτηση και με το υλικό αυτό δημιουργήθηκε μια ταινία μικρού μήκους που έχει αναρτηθεί στο www.camper.com υπό τη μορφή ενός online Lookbook. Από κολύμπι με καρχαρίες  μέχρι  τη φροντίδα ενός κήπου και την αναρρίχηση  δίπλα στη θάλασσα … μπορείς να δεις  πως οι άνθρωποι  της Camper επιλέγουν να περνούν  χρόνο από τη ζωή τους. 

Η Camper ζητά να μοιραστείς το πάθος σου μαζί της  στο #downwhatyoulove  και δίνει  την ευκαιρία σε τυχερούς να κερδίσουν ζευγάρια παπούτσια και ένα ταξίδι. Τα αποτελέσματα θα αναρτώνται στο  camper.com/downwhatyoulove.

Το project ξεκίνησε στις 4 Μαρτίου στο camper.com/dowhatyoulove και μέσω αυτού  η εταιρία φιλοδοξεί να μοιραστεί το πάθος και την αγάπη της  για ζωή με τους πελάτες της. 

Video, styles αλλά και ολόκληρη η καμπάνια έχει αναρτηθεί στo camper.com/dowhatyoulove. Το project θα διαρκέσει την περίοδο Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2013. 

Ταυτόχρονα,  δύο διαγωνισμοί θα λαμβάνουν χώρα μέχρι και τις 15 Απριλίου

Δες παρακάτω για περισσότερες λεπτομέρειες συμμετοχής:

DO WHAT YOU LOVE! Facebook Twitter

Διαγωνισμός 1. #dowhatyoulove

Απλά μοιράσου σχόλια ή φωτογραφίες,(μέσω Facebook, Twitter, Instagram)  για το τι σου αρέσει να κάνεις, με το hashtag #dowhatyoulove. Κάθε εβδομάδα για έξι εβδομάδες η Camper θα επιλέγει τυχαία ένα από τα post της εβδομάδας. Ο τυχερός  θα κερδίσει  ένα κουπόνι για ένα ζευγάρι παπούτσια από τη συλλογή της Camper  Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2013.

Όλα τα σχόλια και οι φωτογραφίες θα αναρτώνται στο camper/dowhatyoulove  δημιουργώντας έτσι  μια παρουσίαση με τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες των πελατών της Camper.

Κάθε Τρίτη μέχρι και τις 16 Απριλίου, ένας από τους 6 νικητές θα επιλέγεται προκειμένου το όνομά του να δημοσιοποιηθεί.

#DowhatyouloveviaTwitter

Απευθείας από το προσωπικό σου λογαριασμό στο twitter, με προσθήκη  σχολίου ή φωτογραφίας  που έχεις επιλέξει  απλώς προσθέτοντας το hashtag #dowhatyoulove. To tweet αυτόματα θα αναρτηθεί από την Camper στο camper.com/dowhatyoulove

#DowhatyouloveviaFacebook

Μπες στο facebook page της Camper (http://www.facebook.com/camper) και κάνε κλικ στο  Dowhatyoulove App (στο πάνω μέρος της σελίδας), έτσι θα μπορέσεις να ανεβάσεις φωτογραφίες ή να κάνεις κάποιο σχόλιο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ανεβάσεις ένα σχόλιο ή μια φωτογραφία όπως θα το έκανες κανονικά στο Facebook.  Τα αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα στο camper.com/dowhatyoulove

#DowhatyouloveviaInstagram

Από το λογαριασμό σου στο instagram, απλά διάλεξε μια φωτογραφία και πρόσθεσε το hashtag   #dowhatyoulove.

Προϋπόθεση:  Οι συμμετέχοντες να είναι άνω των 16 ετών.

Διαγωνισμός 2. Shopwhereyoulove

Όσοι έχουν εγγραφεί και κάνουν τις Camper αγορές τους ηλεκτρονικά μπορούν να πάνε ένα βήμα μπροστά και να ψωνίσουν από το μαγαζί που αγαπούν. Όλοι οι εγγεγραμμένοι  που θα κάνουν αγορές κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα συμπεριληφθούν σε μια κλήρωση. Ο τυχερός θα έχει την ευκαιρία να κερδίσει ένα special δώρο: μία πτήση για δύο άτομα για Βαρκελώνη ή Βερολίνο, διανυκτέρευση για 2 βράδια στην Camper Casa καθώς επίσης και ένα ζευγάρι παπούτσια για το νικητή από  τη συλλογή Spring/Summer 2013  με παραλαβή από το επιλεγμένο κατάστημα (Βαρκελώνη ή Βερολίνο).

Ο νικητής θα ανακηρυχθεί στις 15 Απριλίου.

Προϋπόθεση :  Μόνο άτομα άνω των 18 ετών, τα οποία διαμένουν σε χώρες της Ευρωπαϊκής  Ένωσης, στην Ελβετία, στο Καναδά και στις Η.Π.Α. μπορούν να λάβουν μέρος, δίνοντας το email τους κατά τη διάρκεια  των αγορών τους την περίοδο διεξαγωγής της καμπάνιας (4 Μαρτίου μέχρι 15 Απριλίου).

www.camper.com/dowhatyoulove

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM