Διαφημιστικό σποτ δείχνει απόπειρα αυτοκτονίας

1

Είναι το διαφημιστικό της εταιρείας Hyundai για την προώθηση του ix35  Fuell Cell Η εταρία  Innocean Europe, οι διαφημιστικές της Hyundai Αγγλίας, θέλησαν να προωθήσουν το ix35 Fuel Ce με ένα σίγουρα όχι και τόσο έξυπνο διαφημιστικό σποτ. Σε ένα κλειστό γκαράζ ένας μεσήλικας άντρας επιχειρεί να αυτοκτονήσει, αφήνοντας τον κινητήρα του αυτοκινήτου του να λειτουργεί, συνδέοντας την εξάτμιση με ένα λάστιχο, το οποίο κατέληγε μέσα στην καμπίνα. Η αυτοκτονία ωστόσο αποτυγχάνει αφού το ix35 Fuel Cell, το μόνο που εκπέμπει είναι υδρατμοί, μιας και καταναλώνει υδρογόνο. Το βίντεο προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις ανάμεσα στους χρήστες του ίντερνετ. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη και απέσυρε το βίντεο από το κανάλι της στο Youtube. Ήταν όμως αργά. Έχει γίνει ένα από τα viral βίντεο των τελευταίων ημερών.

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια