Όταν η Piaggio παρουσίασε το 1946 το πρώτο μοντέλο της Vespa.

Facebook Twitter
5

Βλ. Wax Wanewax.

 

Το πρώτο μοντέλο, η Vespa 98. Το 1946, οι πωλήσεις έφτασαν τις 2.181 και την επόμενη χρονιά τις 10.535. Βλ. Get On.

 

Βλ. picstopin.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. ScooterManiac.

 

Ο Corradino D'Ascanio, εφευρέτης-σχεδιαστής της  Vespa. Βλ. nice-vespa.

 

Ο Corradino D'Ascanio στο σχεδιαστηριό του στην έδρα της Piaggio. Βλ. VespaEcuador.

 

Οι πρώτες Βέσπες. Βλ. ioffer.

 

Η Vespa V98-2 του 1946. Βλ. ScooterManiac.

 

Αριστ., η αλυσσίδα παραφωγής της Vespa V98 στο εργοστάσιο της Piaggio στην Pontedera (κοντά στην Πίζα). Βλ. Wax Wanewax και Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Μία Vespa V98 στην ταινία Cronaca di un amore (1950) του Michelangelo Antonioni. Βλ. IMCDb.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. 

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal. 

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Αριστ., φωτ. από το βιβλίο Jerry Yulsman Tells How to Take Glamour Photos (1960). Δεξ., ο ιταλός ηθοποιός Vittorio Gassman. Βλ. Wax Wanewax.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Η Ursula Andress σε ημερολόγιο της Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Αριστ., η Stefania Sandrelli. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Lidia Alfonsi, Virna Lisi. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Michelle Mercier, Elga Andersen. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Margaret Lee, Sandra Milo. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Raquel Welch, Geraldine Chaplin. Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Ημερολόγια Piaggio. Βλ. Полет "Осы" ana-lee livejournal.

 

Βλ. The Scooterist.

 

'Ενα πρόσφατο μοντέλο της  Piaggio, η Vespa 946 Eicma 2013. Βλ. Pelauts και CD Scooters.

 


Gli hippies (1973). Διαφημιστικό σποτ του Tinto Brass για τη Vespa.

 

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παραμένει ακαταμάχητος μετά από τόσα χρόνια;

Σαν σήμερα έκανε πρεμιέρα / Γιατί ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παραμένει ακαταμάχητος μετά από τόσα χρόνια;

Στις 19/12/2001 έκανε πρεμιέρα η «Συντροφιά του Δαχτυλιδιού», το πρώτο μέρος του κινηματογραφικού άθλου του Πίτερ Τζάκσον που καθόρισε το σινεμά του φανταστικού.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κάτι έχει γίνει, μυρίζει μπαρούτι η ατμόσφαιρα»: Ένα χρονικό βίας στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2008

Σαν σήμερα / «Κάτι έχει γίνει, μυρίζει μπαρούτι η ατμόσφαιρα»: Ένα χρονικό βίας στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2008

Όσα συνέβησαν μετά τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου, τις δύο εβδομάδες που θα μείνουν στη νεότερη πολιτική ιστορία της Ελλάδας ως τα «σύγχρονα Δεκεμβριανά»
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ

σχόλια

4 σχόλια
Πολύ ωραίο αφιέρωμα. Εϊχα διαβάσει κάπου ότι η ιδέα για τη δημιουργία της vespa ήρθε όταν οι ιταλοί έπρεπε κάτι να κάνουν ώστε να χρησιμοποιήσουν τα τεράστια αποθέματα από ρόδες αεροπλάνων που είχαν κατασκευαστεί λόγω του εξοπλιστικού προγράμματος του Μουσολίνι. Φυσικά όλα αυτά τα αεροπλάνα δεν κατασκευάστηκαν ποτέ αλλά έμειναν οι ρόδες..
Περίπου έτσι είναι τα πράγματα. Στην ουσία οι σύμμαχοι απαγόρευσαν στην μεταπολεμικοί Ιταλία να συνεχίσει εξοπλιστικά προγράμματα και έτσι η Piaggio που προηγουμένως κατασκεύαζε αεροπλάνα αποφάσισε να αλλάξει πεδίο δραστηριοποίησης. αυτό και σε συνδυασμό με το κατεστραμμένο οδικό δίκτυο οδήγησε στην γέννηση της Vespa. Στο πλεόνασμα ελαστικών για αεροπλάνα οφείλεται μόνο η έξτρα ρόδα που διέθεταν οι βέσπες ως ρεζέρβα! "Post World War II Italy, in light of its agreement to cessation of war activities with the Allies, had its aircraft industry severely restricted in both capability and capacity.Piaggio emerged from the conflict with its Pontedera fighter plane plant demolished by bombing. Italy's crippled economy and the disastrous state of the roads did not assist in the re-development of the automobile markets. Enrico Piaggio, the son of Piaggio's founder Rinaldo Piaggio, decided to leave the aeronautical field in order to address Italy's urgent need for a modern and affordable mode of transportation for the masses." Πηγή: Wikipedia