Και εγώ δεν θέλω εσάς στη χώρα μου

Και εγώ δεν θέλω εσάς στη χώρα μου Facebook Twitter
11

Σταθμός Κάτω Πατήσια, δύο το μεσημέρι.

Δύο Έλληνες, καθημερινές, απλές φιγούρες, γύρω στα 30, με ροζ και λαχανί μπλούζες, ριγέ βερμούδες και άσπρα αθλητικά παπούτσια στέκονταν στο σημείο που τερματίζουν οι σκάλες. Ή εγώ ψάχνομαι συνεχώς ή το βλέμμα τους ήταν άκρως προκλητικό και μου τράβηξαν την προσοχή. Στάθηκα ακριβώς δίπλα τους με την πρόφαση ότι περιμένω κάποιον.  Το vibe που μου έβγαλαν, βγήκε αληθινό.

Σταματούσαν κάθε «ξένο», κάθε άνθρωπο με διαφορετική απόχρωση δέρματος και ζητούσαν τα χαρτιά του.  Χωρίς κανένα άλλο κριτήριο. Και οι ξαφνιασμένοι περαστικοί/αλλοδαποί υπό την μόνιμη σκιά του φόβου, τα έδειχναν κατευθείαν χωρίς καμία ερώτηση, χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Η εικόνα με «ταξίδεψε» στην περίοδο του Ολοκαυτώματος με φλάσμπακ στιγμιότυπα Εβραίων να φορούν το κίτρινο αστέρι. Ίσως να βόλευε να φτιάξουμε πλαστικές θήκες γαλάζιου φωσφοριζέ χρώματος για τις άδειες παραμονής, κρεμασμένες υποχρεωτικά πάντα στο λαιμό των μεταναστών για να βοηθήσουμε εστω και λίγο το κοινωνικό έργο αυτών των ανθρώπων που την έχουν δει πέρα από μπάτσοι - εθνάρχες και στρατηγοί.

Το κερασάκι του εξευτελιστικού πια για μένα γεγονότος που λάμβανε χώρα μπροστά μου και στην πόλη που ζω και αγαπώ είναι ότι σταμάτησαν και μία μητέρα, Αφρικάνικης καταγωγής, με σακούλες με ψώνια και τα δύο της κοριτσάκια πιασμενα χέρι χέρι. Τα παιδάκια με γυαλιά μυωπίας, χρωματιστές τσάντες και κοτσιδάκια. Προφανώς, μόλις τα είχε πάρει από το σχολείο. Έδειξε τα απαραίτητα χαρτιά και μετα από ένα διάλογο ενός λεπτού, στα Ελληνικά, της έδωσαν την άδεια να επιστρέψει στην καθημερινότητα της... Ποιοι; Δύο βαρεμένοι μαντράχαλοι που κατά πάσα πιθανότητα μένουν με τους γονείς τους και μέχρι να γίνει το κοκκινιστό είπαν να εκτελέσουν και μερικούς ελέγχους σε κεντρικό σταθμό μιας πρωτεύουσας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ακούμε μέρες πολλές τώρα για τον αντιρατσιστικό νόμο και ασχολούμαστε με τις συναντήσεις των τρίων αρχηγών και τρέχα γύρευε. Πώς μπορεί να ξέρει η πλειοψηφία των βουλευτών πως είναι να ζεις στην Κυψέλη, στα Πατήσια, στα Εξάρχεια; Ψηφίζουν νόμους χωρίς καμία σκέψη πάνω στην πράξη αλλά για ακόμη μία φορά ρίχνουν λάσπες από νομοσχέδια, λέξεις κλειδιά, και άλλα τυποποιημένα κόλπα μάρκετινγκ της αγοράς με σκοπό την συσπείρωση της κοινής γνώμης.

Έξω και όταν λέω έξω εννοώ στην καρδιά της πόλης,  Ά Αθηνών, βρίσκεται η πραγματική ουσία. Εκεί είναι το αληθινό ρινγκ, το αληθινό στρατόπεδο επιβίωσης όπου ο δυνατός βομβαρδίζει τον αδύναμο με όλα τα κόμπλεξ και ανασφάλειές του. Πίσω από την καραμέλα - αγάπη για την πατρίδα,  υπάρχει κάτι πιο σκοτεινό, η καταδίωξη του Άλλου.

Η ζωή προχωράει, έχουμε φτιάξει τις γειτονιές μας και μόνο όσοι ζούμε μέσα σε αυτές το ξέρουμε. Τα πράγματα για εμάς είναι πιο αρμονικά απ' ότι νομίζετε μέσα από τις τηλεοράσεις σας. Προτιμώ να λέω καλημέρα στον Αιγίπτυο και στον Ρουμάνο που ανοίγουν τα μαγαζιά τους παρά να αντικρύζω τα μούτρα θρασύδειλων, άσχετων και αμμόρφωτων φασιστών που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να τραμπουκίζουν ευάλωτους ανθρώπους. Get a life!

Σκεφτείτε να κυκλοφορείτε στο Σαντιάγκο, στο Πεκίνο, στο Γιοχάνεσμπουργκ , στο Βερολίνο και να σας σταματούν με το έτσι θέλω πολίτες με πολιτικά ρούχα και να απαιτούν να δουν τα προσωπικά σας στοιχεία. Θα τα δείχνατε στον κάθε τυχαίο; Εγώ μόνο στην τοπική αστυνομία. Σωστά; Νομίζω λογικά.

Και για να προλάβω αντιδράσεις, όλοι είχαν την απαραίτητη άδεια παραμονής  γιατί είναι πλέον γνωστό οτι οι παράνoμοι μετανάστες όυτε για τσιγάρα δεν βγαίνουν έξω.

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

7 σχόλια
Brancaleone κανεις δεν έχει δικαίωμα αν σε ελέγξει αν δεν σου δήξει πρώτα τα στοιχεία του. Αντε γιατί αρχίζουμε να τρελαινόμαστε με αυτά που διαβάζουμε...σωστά Alxos?
μπράβο σας κε. Μαλαβάκη για τον τρόπο σκέψης σας. τα λέτε πολύ σωστά και ψύχραιμα. θέλω ωστόσο να θυμίσω ότι συχνά αυτήν ακριβώς τη δουλειά, με πολιτικά ρούχα, την κάνουν αστυνομικοί - μην με ρωτήσετε "γιατί με πολιτικά;", δεν γνωρίζω κι αν ρωτήσετε τους ίδιους απλώς θα σας αντιμετωπίσουν όπως ακριβώς αντιμετωπίζουν όποιον έχει λίγο πιο σκούρο δέρμα από τους ίδιους. η ίδια η εξουσία, το κράτος, έχει υιοθετήσει πλέον τις πρακτικές της ΧΑ. γι'αυτό και δυστυχώς, η καθαρή σκέψη πλέον δεν αρκεί.
Επειδή μένω στα Κ.Πατήσια και τέτοιοι έλεγχοι γίνονται καθημερινά, τα παιδιά που έκαναν τον έλεγχο, δουλεύουν στην ασφάλεια και δεν λειτουργούν αυτόνομα.
οκ το καταλαβαινω δειλιασες και δεν πηγες να ζητησεις το λογο. δεκτο και κατανοητο. κι εγω απο φοβο μην φαω καμια αναστροφη ως γυναικα δεν θα το επαιζα τσαμπουκας και να τους αντιμετωπισω ευθεως.. αλλα απλα κοιταζες? ετσι ηταν σαν να εδινες το οκ για να το παιζουν μαγκες δυο σαχλοκουδουνα που πιστευουν οτι οι ξενοι φταινε για την ανεργια χωρις να εχουν δουλεψει ποτε εστω μιση ωρα. μπορουσες να κανεις και ακομα μπορεις να κανεις πολλα πραγματα. ανεβα πανω και βρες την ομαδα διας που αραζει απο πανω και στειλε τους. η πραξη τους ειναι παρανομη! πηγαινε στην απεναντι πλευρα στα εκδοτηρια και ρωτα για ποιο λογο επετρεψαν να γινεται κατι τετοιο μπροστα στα ματια τους. στειλε επιστολη διαμαρτυριας στην τρενοσε και στην υπηρεσια σεκιουριτι που αναλαμβανει τη φυλαξη. γενικα κανε κατι! δεν σου λεω οτι κι εγω χαιρομαι να μπαινω στο τρενο και να μην αντικρυζω ελληνα ή να τρωω εγω προστιμο απο τους ελεγκτες και ο αλλοδαπος να περναει χαλαρουιτα απο διπλα μου, αλλα σε καμια περιπτωση κανενας δεν εχει το δικαιωμα να επιβαλλει οτι βλακεια του κατεβει στο κεφαλι! ποσο μαλλον να αντιμετωπιζουμε κατι τετοιο με απαθεια!
"Προτιμώ να λέω καλημέρα στον Αιγίπτυο και στον Ρουμάνο που ανοίγουν τα μαγαζιά τους παρά να αντικρύζω τα μούτρα θρασύδειλων, άσχετων και αμμόρφωτων φασιστών που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να τραμπουκίζουν ευάλωτους ανθρώπους."κατά τη γνώμη μου η μόνη λύση για τους χρυσαυγίτες ΚΑΙ τους οπαδούς είναι αυτή: κοινωνικός θάνατος. Δεν τους μιλάμε, δεν τους προσλαμβάνουμε, δεν ψωνίζουμε από τα μαγαζιά τους, παίρνουμε τα παιδιά μας και φεύγουμε από τις κούνιες όταν έρχονται τα δικά τους, συμπεριφερόμαστε σα να είναι συνδυασμός νεκρών και βρωμύλων, ακόμα κι αν πρόκειται για στενούς συγγενείς. Γενικά τους αντιμετωπίζουμε ακριβώς όπως θα αντιμετωπίζαμε κάποιους που θα έκαναν τα ίδια αλλά με τη λέξη "παιδοφιλία" στη θέση της λέξης "νεοναζισμός".
@sogl 31.5.2013 | 17:01 > κατά τη γνώμη μου η μόνη λύση για τους χρυσαυγίτες ΚΑΙ τους οπαδούς είναι αυτή: κοινωνικός θάνατος.Μα οι Χρυσαυγίτες ήταν κοινωνικά αποκλεισμένοι και πριν γίνουν Χρυσαυγίτες· ανήκουν στις κατώτερες εισοδηματικές τάξεις, έχουν περιορισμένη παιδεία, ασκούν παρακατιανά ή παράνομα επαγγέλματα (όταν δεν είναι άνεργοι), προέρχονται από προβληματικές οικογένειες κλπ. Γι’ αυτό και σ’ έναν αλλοδαπό ψαρά ή μικροπωλητή ή σ’ έναν Τσιγγάνο βλέπουν έναν ανταγωνιστή. Μάλλον από φροντίδα έχουν ανάγκη και όχι από παραπέρα αποκλεισμό.
Οι ρατσιστικές επιθέσεις *ΔΕΝ* είναι "αντιποίηση αρχής". Δεν ήταν ποτέ ο ρόλος της "αρχής" το ξύλο σε ξένους ή ομοφυλόφιλους ή αριστερούς ή τελοσπάντων "ότι δε μας αρέσει". Εκτός βέβαια εάν ως "αρχή" εννοούμε την αστυνομία των Ναζί ή κάποιου σκληρού δικτατορικού καθεστώτος.Κακώς κατά τη γνώμη μου έχουμε υιοθετήσει αυτή την ορολογία, είναι παραπλανητική και μάλιστα σκόπιμα: Οι ίδιοι οι βουλευτές της ΧΑ έχουν πει πως "δεν υπάρχει νόμιμος ξένος". Ποτέ δεν έκαναν ελέγχους νομιμότητας (κι ας το ισχυρίστηκαν) - έσπαγαν τους πάγκους με βάση το *χρώμα* των μικροπωλητών και όχι με βάση το αν είχαν χαρτιά ή όχι. Το ότι άνθρωποι σαν τον Δένδια ή την Μπακογιάννη έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν αυτή την έκφραση, δεν είναι καθόλου τυχαίο... (Hint: Η Μπακογιάννη ως υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας είχε αρνηθεί την ύπαρξη νεοναζί στη χώρα, μετά από σχετική ερώτηση της αρμόδιας επιτροπής του ΟΗΕ πριν λιγα χρόνια...)
Ρώτησα αν θα μπορούσε να θεωρηθεί στο συγκεκριμένο περιστατικό, από την άποψη πως κάποιος "άσχετος" παριστάνει την αρχή και κάνει ελέγχους σαν να ήταν αστυνομικός.