Στην κορυφή του δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος η Ελλάδα

Στην κορυφή του δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος η Ελλάδα Facebook Twitter
1

Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ανήκει στην κατηγορία των πλέον «προβεβλημένων» χωρών παγκοσμίως. Μονάχα χώρες σε εμπόλεμη κατάσταση μπορούν να τη «συναγωνιστούν». Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία που προκύπτουν από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνία, μόνο το 2012 η αύξηση αιτημάτων ξένων ΜΜΕ για δημοσιογραφική κάλυψη στη χώρα μας αυξήθηκε κατά 32% σε σχέση με το 2011, την ώρα που το 2011 τα αιτήματα είχαν αυξηθεί κατά 22% σε σχέση με το 2010.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Καθημερινής της Κυριακής», το 2012 η Γενική Γραμματεία Τύπου ανταποκρίθηκε σε 393 αιτήματα ξένων ΜΜΕ, ενώ τη χώρα μας επισκέφτηκαν 455 δημοσιογράφοι, πραγματοποιώντας συνολικά 987 επιμέρους θέματα και περίπου 7.000 δημοσιογραφικές «ενέργειες» (ρεπορτάζ, συνεντεύξεις κ.α).

Τα περισσότερα αιτήματα προέρχονταν από Γερμανία (70 ), Γαλλία (51), Ηνωμένο Βασίλειο (40), ΗΠΑ (33), Ισπανία (30), Ελβετία (20), Κίνα (19), Ολλανδία (15), Σουηδία (14), Βουλγαρία (12), Βέλγιο (10), Ιταλία (8), Αυστρία, Δανία, Ρωσία (7), Ιαπωνία, ΠΓΔΜ (5), Πολωνία, Τουρκία (4), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ότι πολλοί  δημοσιογράφοι αφίχθηκαν στην Ελλάδα χωρίς να έχουν απευθυνθεί στη Γενική Γραμματεία Τύπου.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM