Η γερμανική διαφημιστική εταιρεία BBDO από το Ντίσελντορφ έχει βρει έναν τελείως νέο τρόπο μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων: το «παράθυρο που μιλάει».
Ένας πομπός αξιοποιεί την γνωστή μέθοδο μετάδοσης ήχου μέσω των οστών, όπως γράφει το Ad Week.
Η ιδέα που κρύβεται από πίσω είναι ότι τα οστά του κρανίου μας μεταδίδουν συχνότητες στον εγκέφαλο, ο οποίος στη συνέχεια τους συναρμολογεί σε ήχους που μπορούμε να ακούσουμε. Έτσι για παράδειγμα, αν ακουμπήσουμε το κεφάλι μας σε ένα παράθυρο λεωφορείου, το τζάμι θα μπορούσε να μας στείλει έναν ήχο μέσα στο κεφάλι μας.
Ήδη υπάρχουν διάφορα ακουστικά στο εμπόριο που χρησιμοποιούν την ίδια τεχνική, επιτρέποντας στους κολυμβητές να ακούν μουσική. Άλλα μοντέλα έχουν στόχο την ασφάλεια: μπορείς να κάνεις ποδήλατο χωρίς να καλύπτεις τα αυτιά σου.
σχόλια