Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom

Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom Facebook Twitter
0

Τα σχέδιά τους να συγχωνευθούν και να δημιουργήσουν έναν διαφημιστικό κολοσσό ανακοίνωσαν η Publicis και η Omnicom. Η αξία της συγχώνευσης ανέρχεται στα 35,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η κίνηση έχει και στρατηγική σημασία, αναγκάζοντας τον ανταγωνισμό να προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις. Η συγχώνευση γίνεται επί ίσοις όροις, καθώς οι μετοχές του νέου ομίλου θα μοιραστούν εξίσου στους μετόχους των παλαιών σχημάτων.

 

 

ΠΗΓΗ: Euronews

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κακοκαιρία Daniel: Αναστολή υποχρεώσεων για επιπλέον δύο μήνες για τους πληγέντες

Οικονομία / Κακοκαιρία Daniel: Αναστολή υποχρεώσεων για επιπλέον δύο μήνες για τους πληγέντες

Θέσπιση ειδικού καθεστώτος ρυθμίσεων των συσσωρευμένων οφειλών που έχουν συγκεντρωθεί από τις αναστολές σε 72 άτοκες δόσεις με την εκκίνηση πληρωμής πρώτης δόσης τον Ιούνιο του 2025
LIFO NEWSROOM
Στουρνάρας: Λείπουν 200.000 χέρια στην αγορά εργασίας

Οικονομία / Στουρνάρας: Λείπουν 200.000 χέρια στην αγορά εργασίας

Ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος επισήμανε τη σημασία της μετανάστευσης για την ενίσχυση του εργατικού δυναμικού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, όπου η γήρανση του πληθυσμού μειώνει τις διαθέσιμες εργατικές δυνάμεις
LIFO NEWSROOM