Μετρό Κεραμεικός [πρόταση αισθητικής παρέμβασης].

Μετρό Κεραμεικός [πρόταση αισθητικής παρέμβασης]. Facebook Twitter
0
Χτες βράδυ χρησιμοποίησα το νέο σταθμό του μετρό στον Κεραμεικό, που απορώ γιατί δεν τον λένε Γκάζι και μπερδεύεται ο κόσμος.
Είχα περιέργεια να δω την αισθητική αναμόρφωση του χώρου γιατί τόσο καιρό αυτές οι λαμαρίνες εκεί γύρω γύρω με τις μισοξεκολλημένες πολύχρωμες αφίσες επάνω, μπορεί μεν να προσέδιδαν ένα χαρακτήρα underground στην περιοχή με τη σκοτεινιά και τη σκόνη αλλά για να πας από το Mad στο Hoxton έπρεπε να κάνεις ολόκληρη μανούβρα και να πας από γύρω.

Αν και τώρα άνοιξε ο χώρος και έκανε και απλωσιά και βάλανε και ένα τόνο προβολείς που περνάς στα παρτέρια και νιώθεις την ανάγκη να ποζάρεις και η κίνηση του κόσμου είναι ευκολότερη, νομίζω πρέπει να γίνουν κάποια έργα περαιτέρω αναμόρφωσης του χώρου διότι παρατήρησα στο σταθμό και στον περιβάλλοντα χώρο ορισμένες παραλείψεις τις οποίες πρέπει να στηλιτεύσω και να με ακούσουν οι αρμόδιοι.

Καταρχάς
δεν χρειάζονται όλες αυτές οι φωταψίες, το έχουν κάνει σαν το ΟΑΚΑ. Όλα γύρω γύρω στα σκοτάδια και στη μέση μια τεράστια πηγή φωτός σαν να προσγειώθηκε το Enterprise να μαζεύει το μαμούνι τώρα που καλοκαίριασε.
Πέρασα χτες έξω από το Hoxton, γινότανε της πουτάνας, ο κόσμος είχε ξεχυθεί απέναντι στα πεζούλια του μετρό αλλά όλο αυτό το φως με χάλασε, διότι είναι σαν να είσαι στα Goodys και όχι σε μπαρ.

Διότι στο μπαρ θέλεις να έχει και κάτι σκοτεινό για να κάνεις το eye contact [καλά να μην είναι και πίσσα το σκοτάδι] και αν τυχόν κοιτάξεις τον άλλον να αφήσεις και μια υπόνοια με κοίταξε-δεν με κοίταξε, στο σκότος δεν φαίνονται και οι ατέλειες, ο κόσμος κινείται και ευκολότερα, πιάνεις και κανένα χέρι, κανένα κώλο πιο εύκολα, καλά για κανένα φιλί δεν το συζητώ, θα είναι σαν να σου βγάζουν τις φωτογραφίες για το γάμο.
Επιπλέον όσο καιρό ήταν σκοτάδια εκεί, μπορούσες να ρίξεις και κανένα φιλί στα κλεφτά βγαίνοντας από τα μαγαζία, να βρεις μια γωνιά έτσι πολύ γλυκά, τώρα μόνο οι μαμάδες με τα καροτσάκια θα βγαίνουν και οι γιαγιάδες με τα εγγόνια με τα ποδήλατα.
Ενώ έτσι όπως το έκαναν τώρα, μπορεί να άνοιξαν οι δουλειές του μαγαζιού αλλά καρφώνεσαι με τη μία αν κοιτάξεις, άσε που μου θύμισε λίγο το Θησείο ο σταθμός, συν το ότι με τόσο φωτιστικό εκεί πέρα θα μας φάνε και τα κουνούπια.

O σταθμός μου αρέσει πολύ που είναι έτσι χωμένος μέσα στη γη και δεν είναι απλά μια κυλιόμενη σκάλα που σε βγάζει στην επιφάνεια αλλά έχει και κάτι σαν αυλή ανάμεσα στην κυλιόμενη και την κυρίως είσοδο του σταθμού, Φαντάζομαι εκεί θα βάλουν καναδέντρο, καμιά βοκαμβίλια, κανένα φίκο, καναμπέντζαμιν, έχει και αυτό το αίθριο από πάνω και το ομορφαίνει. Ωστόσο:

Οι αρμόδιοι δεν έλαβαν υπόψη τους αυτό που όλοι έχουμε υπόψη μας. Ότι στο Γκάζι μαζεύεται αναλογία
gay/straight 3 προς 1, το οποίο σε συνδυασμό με το ότι ο σταθμός είναι σε απόσταση αναπνοής από το Sodade, τα ΠΣΚ η αναλογία αυτή θα αυξάνεται προς εξυπηρέτηση της μέσης αδερφής.
Αυτή τη συνισταμένη δεν νομίζω ότι την έλαβαν υπόψη τους οι αρμόδιοι με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε ένα στοιχεία αισθητικό το οποίο να τονίζει αυτό το γεγονός, το οποίο φυσικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για τουριστικούς λόγους [γαμώ τα υπουργεία μου, όλα εγώ να τα σκέφτομαι].

Πώς ας πούμε στο σταθμό της Ακρόπολης έχουμε βάλει την αφίσα της Μερκούρη με την καμπαρντίνα και το λουλουδικό στο στήθος να χαιρετάει τα πλήθη με φόντο τον Παρθενώνα; Ή στο Μέγαρο Μουσικής έχουν κοτσάρει την Κάλλας να πιάνει τη μούρη της να μη φανεί η μυτόγκα; Έτσι και εδώ θα μπορούσαν να βάλουν:

1. Μια μεγάλη ασπρόμαυρη αφίσα ενός γυμνού αντρικού σώματος όπως αυτά στις διαφημίσεις του Αποστολόπουλου που φοράνε τα βρακιά και κοιτάνε κάτι τοίχους, ακέφαλα ως σπονδή στον ανεκπλήρωτο έρωτα και τις θυσίες του μέσω gay στα γυμναστήρια. Προσωπικά δεν το βρίσκω και τόσο σέξυ αλλά δεν πάω και γυμναστήριο, δεν μπορώ να κρίνω εξ ιδίων.
2. Ένα αρχαίο άγαλμα Σάτυρου από αυτά με την μεγάλη μαλαπέρδα [σε life size διαστάσεις].
3. Μια σειρά από κούρους από πεντελικό μάρμαρο να διασχίζει όλο το σταθμό να αναδεικνύει το ελληνικό κάλλος [κάνει και αυτόματη σύνδεση με την αρχαιότητα] αλλά να μην τα βάλουν σε προθήκες και μόνο να κοιτάμε αλλά να τα αφήσουν ελεύθερα στο επιβατικό κοινό να τα πιάνει καθώς θα κατευθύνεται προς την έξοδο να αφήνει και σημάδια επάνω τους να γίνει και σαν installation, λερωμένοι μαρμάρινοι άντρες.
4. Φωτογραφία ενός διάσημου Έλληνα gay [κανείς δεν μου' ρχεται], θα έλεγα του George Michael αλλά είναι Κύπριος.
5. Σκίτσα του Tom of Finland κολλημένα σε αυτά τα κυρτά άσπρα πλαστικά προστατευτικά που έχουν στους τοίχους να φαίνονται σαν comic strips.
6. Καθρέφτες σε όλο το σταθμό, πολύχρωμα φώτα, φλοκάτες στα καθίσματα.

Επιπλέον θα μπορούσαν να κάνουν το σταθμό
στην έξοδο προς Τεχνόπολη λίγο ροζ παλ μπονμπον με μποά και πούπουλα, όχι που πήγαν και το έκαναν μπλε-κόκκινο σαν τα philip morris.

Τι σκατά; Εδώ στο Μοναστηράκι έχουν βάλει αφίσα κάτι σπασμένα κιούπια και στο Σύνταγμα είχαν βάλει κάτι γαϊδούρια, χάθηκε εδώ να δώσουν το στίγμα της περιοχής; Με αυτό τον τρόπο θα ξέρει και ο τουρίστας προς τα πού να κινηθεί και πώς να ντυθεί.

Το μόνο που μου θύμισε κάτι gay στο σταθμό, δεν ήταν οι τεράστιοι σουλήνες που διατρέχουν κατά μήκος το σταθμό αλλά η ταμπελίτσα
Station Master πάνω από ένα γκισέ στην έξοδο του σταθμού, αλλά και αυτό σώζει την κατάσταση μόνο αν ο κύριος μέσα στο γκισέ ένα ένα ψηλός γεροδεμένος bear με μούσι και full leather outfit, καπέλο, παντελόνι, μπότες, jockstrap και στο στήθος δερμάτινες λωρίδες με καρφιά να καπνίζει πούρο και να κάνει σωματικό έλεγχο στους επιβάτες αλλά πού τέτοια τύχη, κοστουμάκι του έχουν βάλει και γραβάτα.


Και μετά μας λένε ότι ο Δήμος αγκάλιασε το pride. Γκκκρμμμμφ!


Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ