Κάποιες σκέψεις, κάποιες απορίες και κάποια συμπεράσματα για τη νέα τεχνολογική λαίλαπα (ή μήπως πατάτα.)
- Δεν έχω καταλάβει γιατί το χρειάζομαι (για να τα έχεις, όλα σε ένα νοικοκυρεμένα: gmail, chat, picasa και γιουτουμπ. Έχει και το ομαδικό τσατ με βίντεο. )
- Γιατί δεν μπορείς να γράψεις στον τοίχο του άλλου παρά μόνο να του κάνεις σχόλια;
- Ποιοι βλέπουν τα «πηγαδάκια» που κάνεις; Οι «ομόκυκλοι»; Και αν θες να μην βλέπουν όλοι οι «ομόκυκλοι» τι κάνεις; Φτιάχνεις και άλλους κύκλους. Και αν τρελαθείς με τους πολλούς κύκλους, τι γίνεται;
- Τώρα και που το Facebook βάζει το skype στις λειτουργίες του πόσο καινοτόμο θα μοιάζει το hangout;
- Στο myspace έβαζα τα τραγούδια μου, στο Hi 5 έδειχνα τα κοτσίδια μου, στο Facebook τα έβγαλα όλα στη φόρα, στο Linkedin δείχνω την επαγγελματική μου ταυτότητα, στα blogs της σκέψης μου, στο twitter την εξυπνάδα μου, στο tumbrl το στυλ μου, στο instagram τις φωτογραφίες μου. Στο google plus τι σκατά θα κάνω;
- Η google προσπάθησε και άλλες δύο φορές να μπει στον κόσμο του social network: το buzz μαζεύει όλα τα στάτους των φίλων σου στο gmail και το Wave έφερε για πρώτη φορά τη δυνατότητα να δουλεύουμε κείμενο ταυτόχρονα (αλλά κανείς δεν ήξερε τι μας χρησίμευε). Και τα δύο πήγαν άπατα. Όπως, άλλωστε πήγε άπατο και το Facebook mail. Ο καθένας στον τομέα του.
- Οι πληροφορίες και οι δυνατότητες διαχείρισης της είναι αμέτρητες στον κόσμο της τεχνολογίας τη στιγμή που η ανθρώπινη δυνατότητα να ταξινομήσει αυτά που θέλει από την τεχνολογία είναι μετρημένη. Πιο κατανοητά: μας προσφέρουν άπειρα προϊόντα που θέλουμε να καταναλώσουμε αλλά δεν ξέρουμε πως… Και η αλήθεια είναι πως έχουμε γκώσει από κοινωνικά δίκτυα και το e ή I μυαλό μας θέλει να αποκτήσει και να μείνει στις σταθερές του.
- Η μεγάλη επιτυχία του Google Plus (μέχρι στιγμής) ήταν πως για λίγες μέρες όλοι το συζητάγαμε αλλά κανείς δεν ήξερε τι είναι. Αυτή η περίοδος δημιούργησε ρεπορτάζ με γενικό τίτλο: Ποιον φοβάται το Facebook κτλ. Κτλ. Αυτή η περίοδος που η Google έγινε (για μια άλλη ακόμα φορά) πρώτο θέμα τεχνολογικής συζήτησης μπορεί να φτάνει στα αυτιά μας σαν υστερία αλλά για αυτούς μπορεί να σημαίνει πολλά εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη από την άνοδο της χρηματιστηριακής της αξίας.
- Τώρα, όμως, που οι 4.500.000 τυχεροί πολλαπλασιάζονται και κανείς δεν συζητά για αυτό, μήπως και κανείς δεν το χρησιμοποιεί; Ή μήπως, όπως λένε «αυτοί που ξέρουν» το plus είναι αρκετά καινοτόμο για μας.
Διαβάστε τι λέει ο Μανόλης Ανδριωτάκης και ο Γιάννης Παπαϊωάννου για τα κοινωνικά δίκτυα.
σχόλια