Ελαφρά βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στην Ελλάδα το 2013, καταγράφει έρευνα της εταιρείας Nielsen.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε κατά μία μονάδα σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο και έφθασε στις 48 μονάδες.
Παραμένει πάντως πολύ χαμηλός σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο που ανέρχεται σε 94 μονάδες.
Η έρευνα διεξήχθη από τις 14 Αυγούστου έως τις 6 Σεπτεμβρίου μεταξύ 30.000 καταναλωτών 60 χωρών, οι οποίοι κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου.
Τη μεγαλύτερη άνοδο στην ευρωζώνη σημείωσε η Πορτογαλία, ενώ πιο χαμηλά από την Ελλάδα κατατάχθηκαν η Ουγγαρία, η Ιταλία και η Σλοβενία.
Στην πρώτη θέση παγκοσμίως βρέθηκε η Ινδονησία με 122 μονάδες, ακολουθούμενη από τις Φιλιππίνες, την Ινδία και την Ταϋλάνδη.
σχόλια