Η Ιστορία πίσω από το τραγούδι: "Sweet Honey Me" του Gdaddie

Facebook Twitter
0

  

Το βασικό sample του κομματιού είναι από το  "Sweet Honey Bee" του George Benson. Το φλάουτο με τράβηξε από την πρώτη στιγμή και με τη μια άρχισα να σκαρώνω ένα βασικό beat το οποίο στη συνέχεια εμπλουτίστηκε με διάφορους άλλους ήχους αλλά και με ένα κιθαριστικό σόλο από ένα δίσκο της Esther Williams. Ήμουν αρκετά χαρούμενος γι' αυτό το  ρεμίξ, γιατί είναι το ριφ του κομματιού είναι άμεσο, χαρούμενο και σου καρφώνεται στο μυαλό. Είχα λοιπόν άλλο ένα έτοιμο κομμάτι ορχηστρικό, όπως άλλωστε είναι και τα περισσότερα κομμάτια μου, για το πρώτο μου EP ως GDaddie, το "The Truth". Μερικούς μήνες όμως αργότερα όταν πήγα κάνω μερικές τελευταίες αλλαγές, μου μπήκε η ιδέα ότι θα κόλλαγε ένας MC να ραπάρει πάνω στο κομμάτι. Λίγες μέρες μετά, θυμάμαι στο myspace, γνωστός MC της Stones Throw είχε ποστάρει ένα μήνυμα ότι είναι ανοιχτός σε ιδέες από νέους καλλιτέχνες και ότι θα ράπαρε πάνω σε beats για mixtapes για 250$. Το θεώρησα σαν μια καλή ευκαιρία και αμέσως ήρθα σε επαφή, του έστειλα το κομμάτι και συμφωνήσαμε να γίνει η δουλειά... ΟΚ, ακόμα τα κλαίω, με δάκρυα σε σχήμα $$$, αλλά ΟΚ, σκέφτηκα, internet είναι αυτό, και δεν έμαθα ποτέ αν όντως ήταν αυτός που έλεγε ο εν λόγω τύπος!

Μετά από αυτό, δεν το έβαλα κάτω και αφού απευθύνθηκα σε άλλους (πολύ) λιγότερο διάσημους ράπερ από το εξωτερικό και το εσωτερικό χωρίς καμία σημαντική ανταπόκριση, σκέφτηκα ότι το κομμάτι θα παρέμενε instumental. Η αλήθεια είναι ότι κάτι με έτρωγε μέσα μου. Δεν το έβαλα στο "The Truth" γιατί δεν είχα κάνει αυτό που είχα εξαρχής στο μυαλό μου ...  Πέρασαν κάποιοι μήνες και είχα αρχίσει να ετοιμάζω το τελευταίο album, χωρίς να έχω βρει λύση για το πρόβλημα του "Sweet Honey Me". Έτσι αποφάσισα να το κάνω μόνος μου.

    Το να κυκλοφορήσω ένα κομμάτι με τη φωνή μου δεν ήταν κάτι που είχα στα σχέδια μου, έγινε από ανάγκη. Το DIY με κυνηγάει, είναι αλήθεια. Το αν έγινε καλά ή κακά σαν εκτέλεση δεν ξέρω, αλλά η αλήθεια είναι ότι το χάρηκα αρκετά κατά τη φάση της παραγωγής. Είναι ωραίο να κάνεις πράγματα που δεν πίστευες ότι μπορείς να κάνεις! Όσο για τους στίχους, όποιος κατάλαβε, κατέλαβε, υπάρχουν και στο blog, η παράφραση του τίτλου είναι ένα tip και αν δεν μπορείτε να το πιστέψετε, σας το λέω με βεβαιότητα εσείς είστε αυτός που τραγουδάει και που τα χώνει στον ίδιο του τον εαυτό σε μια κρίση αυτογνωσίας και διαύγειας από την καθημερινή ντόπα που (όλοι μας) τρώει (τρώμε).  

Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφέρω και την πολύτιμη βοήθεια της Σοφίας Παπουλάκου στις δεύτερες φωνές στο κομμάτι, οι όποιες συνέβαλαν κατά πολύ στο τελικό αποτέλεσμα του "Sweet Honey Me". Εντζόι! 

I O GDaddie είναι ο Μιχάλης. Είναι μαθηματικός. Έχει παίξει και Death Metal. Τώρα samplarei λυσασμένα. Ακούστε και κατεβάστε δωρεάν ολόκληρο το τελευταίο του album, Ride With Me. Ακούστε τον εδώ να μιλάει στο Laternative. Μετά το 49ο λεπτό... 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ