Όπως αναφέραμε μόλις εχθές σε σχετικό δημοσίευμα, οι έφηβοι χρήστες του facebook διψούν για εναλλακτικές προτάσεις κοινωνικών δικτύων, στα οποία θα αφιερώσουν την πολύτιμη -για τους διαφημιστές- προσοχή τους.
Ένα από τα site / applications της λίστας των κορυφαίων, νέων κοινωνικών δικτύων που προσέλκυσαν κατά εκατομμύρια νέους χρήστες μέσα στο 2013 είναι το Snapchat, που, όπως αναφέρει η Wall Street Journal, μόλις απέρριψε πρόταση εξαγοράς τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων που κατέθεσε πρόσφατα το facebook.
To Snapchat είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων και φωτογραφιών που έχει τη μορφή application για smartphones και επιτρέπει στους χρήστες του να τραβήξουν φωτογραφίες, video, να προσθέσουν γραφικά και να τα μοιραστούν, συνοδεία κειμένου, σε ένα κλειστό κύκλο παραληπτών. Τα λεγόμενα "snaps", διατηρούνται για περιορισμένο χρόνο στα εισερχόμενα μηνύματα του κάθε παραλήπτη και σβήνονται εφόσον κάποιος δεν τα ανοίξει σε προκαθορισμένο διάστημα. Κατά μέσο όρο, 150-200 εκατομμύρια "snaps" την ημέρα κυκλοφορούν μέσω της πλατφόρμας.
Το Snapchat ξεκίνησε ως ένα Πανεπιστημιακό project από τον 23χρονο σήμερα Evan Spiegel και μια παρέα προγραμματιστών, συμφοιτητών του στο Stanford University, με τη φιλοδοξία να "φέρει πίσω το 'fun' στον τρόπο επικοινωνίας των νέων".
Κι αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται περιέργως οικεία, να υπενθυμίσουμε ότι και το facebook ξεκίνησε από το Πανεπιστήμιο Harvard, με το ίδιο όραμα, πριν από μία δεκαετία. Μένει να επαληθευτεί εάν η ιστορία θα επαναληφθεί.
Δείτε το video που υποδέχεται τους νέους χρήστες του Snapchat: