Οι ψηφιακές πινακίδες βρίσκονται εδώ και καιρό στην υπηρεσία του μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών. Η τελευταία σχετική καταχώριση όμως της British Airways είναι κάτι που σίγουρα δεν έχουμε ξαναδεί.
Στο Picadilly Circus του Λονδίνου, η νέα διαφημιστική καμπάνια #lookup της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία για να ανιχνεύει τα διερχόμενα αεροσκάφη. Κάθε φορά λοιπόν που κάποια πτήση της British περνάει πάνω από τον ουρανό του Λονδίνου, στην οθόνη της πινακίδας ένα παιδάκι δείχνει προς το αεροπλάνο. Το κείμενο που εμφανίζεται ενημερώνει τους περαστικούς για τον αριθμό της πτήσης, την προέλευση και τον προορισμό της και συνοδεύεται από κάποιο διαφημιστικό μήνυμα, με πληροφορίες όπως τις καλύτερες προσφορές σε εισιτήρια ή τον καιρό του προορισμού της πτήσης.
Δείτε το παρακάτω βίντεο. Το μάρκετινγκ στα καλύτερά του.