Και ο αργός θάνατος των αμερικανικών εβδομαδιαίων εντύπων συνεχίζεται, όπως γράφει το Vanity Fair: το πανίσχυρο περιοδικό New York θα εκδίδεται από τον Μάρτιο δύο φορές το μήνα. «Τα καταδικαστικά οικονομικά ζητήματα ενός εβδομαδιαίου περιοδικού μπορούν να εξηγηθούν με μια μόνο λέξη: Newsweek», έγραψε ο David Carr των New York Times.
Όμως υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ του New York και του Newsweek κι ως εκ τούτου πολλοί λόγοι για να μην πανικοβάλλονται οι πολλοί ένθερμοι αναγνώστες του New York. Μεταξύ του 2010 και 2013 το online σκέλος του Newsweek ήταν το Daily Beast, ένα σάιτ που όπως έγραψε το Adweek τον Αύγουστο του 2013 μετά από την πώληση του Newsweek στη LBT Media «ήταν στο δρόμο να χάσει 12 εκατομμύρια δολάρια μέσα στη χρονιά.»
Σε αντίθεση, τα κέρδη από τα online σκέλη του New York (το Daily Intelligencer, το the Cut και το Vulture μεταξύ άλλων) σύμφωνα με τους New York Times «τον ερχόμενο χρόνο θα ξεπεράσουν τα κέρδη που προέρχονται από τις διαφημίσεις του εντύπου. Τα κέρδη από τις online πλατφόρμες αυξάνονται με ποσοστό 15% κάθε χρόνο.»
Μερικά ακόμη καλά νέα: αυτή τη στιγμή δεν προβλέπονται απολύσεις. Και το Cut θα εισβάλλει στην έντυπη εκδοχή με τα πολύ έξυπνα infographics που έγιναν κάτι σαν σήμα κατατεθέν.
σχόλια