Η Σουηδία προσκαλεί gamers από όλο τον κόσμο για να συμμετάσχουν σε μια συλλογική προσπάθεια για τη δημιουργία μιας νέας γενιάς video games.
Η πρωτοβουλία ανήκει στον Οργανισμό Τουρισμού της χώρας Visit Sweden, το Σουηδικό Ινστιτούτο, τον κρατικό οργανισμό επιχειρηματικότητας Business Sweden, καθώς και το σύνολο των σουηδικών εταιρειών παραγωγής videogames. Το ιδιότυπο αυτό συμβούλιο, αναζητά φρέσκιες ιδέες από όλο τον κόσμο, με στόχο τη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών που θα σπάνε την κλασσική φόρμα και θα προσφέρουν εναλλακτικούς ήρωες, gameplay, σενάρια, πλατφόρμες καθώς και πρωτότυπους τρόπους που θα οδηγούν τους παίκτες στη νίκη.
Στο ειδικό site με την ονομασία Democreativity, που ανέβηκε εχθές, προσκαλούνται κυριολεκτικά οι πάντες ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν τις προτάσεις με τις ιδέες τους, προωθώντας ταυτόχρονα αρετές όπως η δημιουργικότητα, η πολυφωνία και οι ρηξικέλευθη σκέψη.
Καμμία ιδέα δεν θα θεωρηθεί "τρελλή" ή "ακραία"και θα εξεταστεί με την ίδια σοβαρότητα, αρκεί να συνάδει με τους σουηδικούς νόμους, να σέβεται την ιδιωτικότητα και να μην είναι ή να μην στοχεύει σε spam.
Η επιτροπή, που θα αναλάβει να ξεκαθαρίσει τις προτάσεις που θα εγκριθούν για υλοποίηση, αποτελείται από ειδικούς του χώρου των video games και ο ρόλος της μετά την τελική επιλογή, θα δημιουργήσει μια σύνοψη όλων των ιδεών, οι οποίες θα είναι ελεύθερες προς ανάπτυξη από ενδιαφερόμενες εταιρείες, αλλά και από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου του Skövde.
H Σουηδία, μια χώρα με μακρά παράδοση στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, στο έδαφος της οποίας έχουν αναπτυχθεί πασίγνωστοι τίτλοι όπως Candy Crush Saga, Battlefield και Minecraft, και κατέχει την πρωτιά στη λίστα με τις πιο δημιουργικές χώρες του κόσμου, προήγαγε και στο παρελθόν παρόμοιες συλλογικές προσπάθειες.
Χαρακτηριστικότερη όλων είναι αυτή που επέτρεπε στους πολίτες της Σουηδίας να χειριστούν για μια ολόκληρη ημέρα τον επίσημο κρατικό λογαριασμό της στο Twitter.
Παρακολουθήστε το επίσημο βίντεο της καμπάνιας Democreativity:
[via]
σχόλια