Καμπάνια Danone: «Dare To Feel Good»

Καμπάνια Danone: «Dare To Feel Good» Facebook Twitter
0

 Την έναρξη μιας συναρπαστικής συνεργασίας με την Κολομβιανή σούπερσταρ Shakira, ανακοινώνει σήμερα η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας «Dare to Feel Good» του Activia. 

Η νέα καμπάνια της διεθνούς συνεργασίας, με βασικό μήνυμα «Η καλή διάθεση ξεκινά από μέσα σου», γυρίστηκε στη Βαρκελώνη και δείχνει τη Shakira σ’ ένα παραμυθένιο δάσος, να «αγκαλιάζεται» από χρυσόσκονη εκφράζοντας έτσι την καλή της εσωτερική διάθεση. 

«Η φροντίδα της εσωτερικής μας υγείας είναι το κλειδί για την προσωπική μας ευημερία»  όπως επισημαίνει η διεθνούς φήμης σούπερσταρ Shakira, τονίζοντας πως «Ο χορός , αποτελεί  τον καλύτερο τρόπο για να εκφράσεις  πως είσαι καλά μέσα σου και το δείχνεις».

 Το νέο τραγούδι «Dare (La La La)» -που περιλαμβάνεται στο ολοκαίνουργιο άλμπουμ «Shakira»- και κυκλοφορεί στις 25 Μαρτίου 2014, αποτελεί το soundtrack της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας. Η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την Vinizius Young & Rubicam της Βαρκελώνης και αποτελεί την πρώτη παγκόσμια εκστρατεία επικοινωνίας του Activia, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο την 16η Μαρτίου 2014. 

Την καλλιτεχνική επιμέλεια ανέλαβε ο διεθνούς φήμης φωτογράφος και σκηνοθέτης Jaume de Laiguana, σε συνεργασία με τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Eugenio Caballero και τον βραβευμένο Javier Aguirresarobe. 

«Το πρόσωπο της Shakira αποτελεί την ιδανική επιλογή για την επικοινωνία της καλής εσωτερικής υγείας και ευεξίας μέσω της φροντίδας του πεπτικού» όπως τονίζει η Μιράντα Δεκάζου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ ης Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., υπογραμμίζοντας πως «Η παγκοσμίου φήμης performer αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα της αξίας που έχει η καλή διάθεση που ξεκινά από μέσα , στην ατομική έκφραση μέσω του χορού».   

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία, αποκλειστικά videos,backstage και για το νέο άλμπουμ της Shakira θα βρείτε στο www.activia.com (διαθέσιμα στις 16 Μαρτίου).

 Περισσότερα νέα και συνεχής ροή ειδήσεων στο facebookpage του Activia

www.facebook.com/activia.greece 

Δείτε τα videos από τη διαφήμιση και μοναδικά backstage

https://www.youtube.com/watch?v=KpHHU6ER5BM&feature=youtu.be

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM