Λάρισα: Παραλίγο σύγκρουση αεροπτεριστών με F-16

Λάρισα: Παραλίγο σύγκρουση αεροπτεριστών με F-16 Facebook Twitter
1

Ούγγροι αεροπτεριστές παραλίγο να πέσουν θύματα μοιραίας σύγκρουσης με F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας, στη Λάρισα.

Το περιστατικό εκτυλίχθηκε σύμφωνα με το Έθνος, πριν από λίγες ημέρες στον εναέριο χώρο 25 μίλια Β.Δ. της Λάρισας, όταν οι αεροπτεριστές μπήκαν σε εναέριο χώρο που είχε δεσμεύσει για άσκηση  το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας.

 «Η τετράδα των F-16 πετούσε σε πραγματικό ύψος 2.000 ποδιών, όταν οι χειριστές είδαν ένα άτομο με αλεξίπτωτο πλαγιάς στα 2 ναυτικά μίλια μπροστά τους, στο ίδιο ύψος. Ο αρχηγός της τετράδας έκανε έναν ελιγμό αποφυγής και τελικά τα μαχητικά πέρασαν πάνω από τους αιωροπτεριστές σε απόσταση 500 ποδιών (περίπου 170 μέτρων) απ΄αυτούς», είπε στο «Έθνος» ανώτερη πηγή του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας.

Οι πέντε Ούγγροι σώθηκαν χάρη στην ψυχραιμία των πιλότων. Το ΓΕΑ είχε πάντως εκδώσει ΝΟΤΑΜ, με την οποία ενημέρωνε τις δύο αερολέσχες της Θεσσαλίας –Λάρισας και Πύλης Τρικάλων- ότι στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, στην Τερματική Περιοχή του στρατιωτικού αεροδρομίου Λάρισας, με κέντρο το Πεδίο Βολής Κρανέας και περιοχή ακτίνας 30 ναυτικών μιλίων, θα υπάρχει έντονη πτητική δραστηριότητα στρατιωτικών αεροσκαφών, σε ακανόνιστες ώρες και ίχνη πτήσεων, στο πλαίσιο της αεροπορικής άσκησης «Καμπέρος 2014».

Μετά το περιστατικό, με νέα ανακοίνωση, το ΓΕΑ απηύθυνε συστάσεις σε αυστηρό ύφος για την πιστή εφαρμογή του ΦΕΚ που καθορίζει το πλαίσιο της πτητικής δραστηριότητας σε περιοχής που γειτνιάζουν σε αεροδρόμια.

Οι πέντε Ούγγροι εντοπίστηκαν αργότερα και συνελήφθησαν. Σε βάρος τους κινήθηκε η νόμιμη διαδικασία ενώ οι ίδιοι είπαν σύμφωνα με πληροφορίες ότι αγνοούσαν ακόμη και την ύπαρξη αεροδρομίου στην περιοχή.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Ελλάδα / Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Εποχή των σπηλαίων στην Ήπειρο, καθώς η Περιφέρεια αναθέτει σε υπάλληλο ένα έργο που μπορεί να γίνεται ακόμα και με ένα «κουμπί», μέσω κινητού τηλεφώνου 
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Δημήτριος ΚαμπέροςΑπό τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδειαΟ Δημήτριος Καμπέρος (1883-1942) υπήρξε από τους πρωτοπόρους της Πολεμικής Αεροπορίας στην Ελλάδα.Αρχικά ήταν αξιωματικός του πυροβολικού και ήταν ένας από τους έξι Έλληνες αξιωματικούς που εστάλησαν για αεροπορική εκπαίδευση στην Γαλλία το 1911. Στις 13 Μαϊου 1912 πραγματοποιεί την πρώτη πτήση με στρατιωτικό αεροπλάνο στην Ελλάδα, ενώ τον Ιούνιο του ίδιου έτους αφού τροποποιήθηκε το αεροσκάφος του σε υδροπλάνο, έσπασε το τότε παγκόσμιο όριο ταχύτητας των 110 χιλιομέτρων την ώρα. Στις 11 Οκτωβρίου 1912 εκτέλεσε την πρώτη του αναγνωριστική αποστολή κατά την έναρξη του Α' Βαλκανικού Πολέμου[1]. Με το πέρας του Α' Παγκοσμίου Πολέμου (1918) απασχολήθηκε ως εκπαιδευτής νέων αεροπόρων και για ένα διάστημα διατέλεσε διοικητής της Σχολής Ικάρων. Πέθανε από κακουχίες και ασιτία την περίοδο της Κατοχής.Λόγω των ριψοκίνδυνων πτήσεών του, του δόθηκε το παρατσούκλι Τρελοκαμπέρος, το οποίο αργότερα έγινε λαϊκή έκφραση που δηλώνει αλλόκοτη συμπεριφορά. Η προσφώνηση πέρασε στη λαϊκή γλώσσα με επανανάλυση της κλητικής Τρελοκαμπέρο σε ονομαστική θηλυκού (τρελοκαμπέρω) για σκωπτικό χαρακτηρισμό γυναικών.Ήταν αδερφός του ανάδοχου του Ολυμπιακού και ανώτατου αξιωματικού του Πολεμικού Ναυτικού Νότη Καμπέρου ενώ συμμετείχε και ο ίδιος στις διεργασίες για την ίδρυση του συλλόγου.[2][3]