H NIVEA και η LIFO σε προκαλούν

H NIVEA και η LIFO σε προκαλούν Facebook Twitter
0

Βάσει των όρων συμμετοχής, οι νικητές του διαγωνισμού είναι:

Μεγάλος Νικητής με δώρο μία (1) pre-paid Mastercard αξίας 250€:

Katerinazer (Κατερίνα Ζέρβα)

5 finalists με δώρο από μία (1) ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων NIVEA Sensitive:

1)     Katerinazer

2)     Helenekar1

3)     Aggeliki_Chr

4)     helenn28

5)     Kalli_klon (kalli_shou)


Σου αρέσουν οι προκλήσεις; Ετοιμάσου για το μεγάλο διαγωνισμό selfies #NIVEAChallenge και γίνε ο μεγάλος νικητής που θα κερδίσει 5 σειρές από τη νέα σειρά προϊόντων Nivea Sensitive για ευαίσθητες επιδερμίδες.

Οι κοκκινίλες, το τράβηγμα, η ξηρότητα και όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιδερμίδες που είναι ευαίσθητες  σε εξωτερικούς παράγοντες (στη βροχή, τον αέρα, εναλλαγές της θερμοκρασίας αλλά και μια μέρα γεμάτη άγχος ή η επαφή με τα γένια ενός άνδρα) ήταν μία μεγάλη πρόκληση για τη NIVEA! Ταυτόχρονα ήταν και η κινητήρια δύναμη για να δημιουργήσει τη νέα επαναστατική σειρά προϊόντων για ευαίσθητες επιδερμίδες "NIVEA Sensitive". Το αποτέλεσμα; Επιδερμίδα πιο λαμπερή από ποτέ, που θα σε γεμίσει αυτοπεποίθηση!

Δείξε μας λοιπόν το πρόσωπο σου, ανεβάζοντας μία selfie γεμάτη αυτοπεποίθηση στο instagram (#niveachallenge) μέχρι τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου (13:00) και πάρε μέρος στο διαγωνισμό

Η διαδικασία της επιλογής του Νικητή:

1η φάση: Στις 13/10 οι 5 συμμετέχοντες που συγκέντρωσαν τα περισσότερα likes (top 5) θα περάσουν στην 2η φάση (τελικός)

2η φάση: Η ομάδα της NIVEA θα αναδείξει ένα (1) μεγάλο νικητή που θα κερδίσει μια (1) pre paid mastercard αξίας 250 ευρώ ενώ και οι 5 συμμετέχοντες που θα έχουν μπει στη φάση του τελικού θα κερδίσουν από μία (1) ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων NIVEA Sensitive.

H σειρά NIVEA Sensitive περιλαμβάνει:

H NIVEA και η LIFO σε προκαλούν Facebook Twitter
Το πρωτοποριακό Micellar Νερό Καθαρισμού NIVEA Sensitive 3 σε 1, απομακρύνει το μακιγιάζ του προσώπου, ακόμα και γύρω από τα μάτια, ενώ ενυδατώνει με μία κίνηση. Είναι ιδιαίτερα ήπιο για την επιδερμίδα και ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Χάρη στην τεχνολογία με μικύλλια, δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και δεν διασπάει το φυσικό φράγμα της επιδερμίδας. Τα μικύλλια λειτουργούν σαν μαγνήτης: όταν εφαρμόζεται το προϊόν σε βαμβάκι «παγιδεύουν» τη λιπαρότητα και το μακιγιάζ, χωρίς όμως να αφυδατώνουν την επιδερμίδα.  Για αυτό και δεν υπάρχει ανάγκη για λοσιόν μετά τη χρήση του.

H NIVEA και η LIFO σε προκαλούν Facebook Twitter
Το Γαλάκτωμα Καθαρισμού NIVEA Sensitive με μια απολαυστική, κρεμώδη σύνθεση, αφαιρεί το μακιγιάζ τόσο από το πρόσωπο όσο και από τα μάτια. Έρχεται να καλύψει την επιθυμία πολλών γυναικών για πιο πλούσια υφή των προϊόντων καθαρισμού έναντι των υγρών καθαρισμού. Καθαρίζει και φροντίζει απαλά την επιδερμίδα και χρησιμοποιείται όπως κάθε άλλο Γαλάκτωμα Καθαρισμού NIVEA: εφαρμόζετε στην επιδερμίδα κάνοντας απαλό μασάζ με κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλα και μετά απομακρύνετε με βαμβάκι ή νερό.

H NIVEA και η LIFO σε προκαλούν Facebook Twitter
Η ήπια σύνθεση της NIVEA Sensitive Κρέμα Ημέρας, με ουδέτερο pΗ, καταπραΰνει και ανακουφίζει την ερεθισμένη επιδερμίδα και ταυτόχρονα συμβάλει στην ενίσχυσή της απέναντι στους παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμό. Περιέχει το πολύτιμο εκχύλισμα Liquorice που μειώνει ορατά τις κοκκινίλες και έχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Η NIVEA Sensitive Κρέμα Ημέρας έχει αντιοξειδωτική δράση που βοηθά την επιδερμίδα να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες. Παρέχει εντατική ενυδάτωση που απαλλάσσει από την αίσθηση τραβήγματος της επιδερμίδας ενώ ταυτόχρονα προσφέρει προστασία από τη πρόωρη γήρανση που προκαλείται από την έκθεση στον ήλιο αφού περιέχει SPF 15.

Σημαντική σημείωση: Η συμμετοχή στο διαγωνισμό σημαίνει και ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων συμμετοχής.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM