Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Apple βρίσκεται στην κορυφή της έγκυρης λίστας των πολυτιμότερων brands του πλανήτη που συντάσσει η εταιρεία Interbrand. Η αξία του λογοτύπου και της μάρκας 'Apple', υπολογίζεται σε 119 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την λίστα της Intebrand, για το 2014. Ποσό που ξεπερνά το εθνικό ακαθάριστο προϊόν πολλών κρατών, όπως του Μαρόκο, του Ισημερινού ή του Ομάν και σημειώνει μια άνοδο, της τάξης του 21% για την αμερικανική εταιρεία σε σχέση με την περσινή λίστα.
Παρατηρώντας τη λίστα, από τις 100 εταιρείες, οι 13 ανήκουν στον τομέα της τεχνολογίας, με την πρώτη πεντάδα να αποτελείται από την Google (107 δισ.), την Coca Cola (81 δισ.), την IBM (72 δισ.) και την Microsoft (61 δισ.). Η Samsung βρίσκεται στην έβδομη θέση ενώ το Facebook στην 29η.
Όπως αναφέρει η Interbrand η μεθοδολογία κατάταξης των brands λαμβάνει υπόψη τρεις παράγοντες που καθορίζουν την αξία μιας μάρκας - η οικονομική απόδοση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, η επιρροή που ασκεί το brand στους καταναλωτές και η ικανότητα διαχείρησης των τιμών των προϊόντων της και των κερδών της.
Να σημειωθεί ότι η κορυφαία επίδοση της Apple, συμπίπτει με την ανακοίνωση του event αποκάλυψης των νέων iPad, iMacs, του λειτουργικού Mac OS X Yosemite και πολλών ακόμα, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Οκτωβρίου στις εγκαταστάσεις της στο Cupertino.
σχόλια