Δημήτρης Σκαρμούτσος & Λευτέρης Λαζάρου στη νέα καμπάνια της Lidl Hellas

Δημήτρης Σκαρμούτσος & Λευτέρης Λαζάρου στη νέα καμπάνια της Lidl Hellas Facebook Twitter
0

Στις 15 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας γαστρονομίας της Lidl Hellas, σε συνεργασία με δύο κορυφαίους Έλληνες σεφ, τον Δημήτρη Σκαρμούτσο και τον Λευτέρη Λαζάρου.

Στο πλαίσιο της Συνέντευξης Τύπου οι δύο σεφ ξεκίνησαν τους… διαξιφισμούς τους, σε μια φαντασμαγορική βραδιά πλημμυρισμένη από γαστρονομικές απολαύσεις, την παρουσίαση της οποίας ανέλαβε η Μαίρη Συνατσάκη. Οι καλεσμένοι απόλαυσαν ένα μενού που επιμελήθηκαν οι δύο σεφ και ενημερώθηκαν για τη νέα καμπάνια της Lidl, kouzinalidl.gr!

Οι Έλληνες λατρεύουμε το φαγητό! Η κουζίνα μας είναι μοναδική και συγκαταλέγεται στις καλύτερες του κόσμου. Η ελληνική οικογένεια είναι ιδιαίτερα δεμένη και το φαγητό είναι μια καλή αφορμή για να βρεθούν όλα τα μέλη της μαζί. To σπιτικό φαγητό είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας. Για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε η kouzinalidl.gr – μια ιστοσελίδα όπου μπορείτε να εμπνευστείτε από τις συνταγές μας και να μαγειρέψετε μαζί μας.

Η κουζίνα πρέπει να είναι μοντέρνα, ενδιαφέρουσα, να εμπνέει και μερικές φορές να διεγείρει την περιέργεια. Έτσι ακριβώς είναι η κουζίνα της Lidl, στην οποία κάθε εβδομάδα, οι δύο χαρισματικοί σεφ μας, Δημήτρης Σκαρμούτσος και  Λευτέρης Λαζάρου, θα μας προτείνουν νέες, δοκιμασμένες, εμπνευσμένες από το ταλέντο και τη φαντασία τους, ιδέες για μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες!

Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου!  Μια αναμέτρηση που θα αλλάξει τον τρόπο που μαγειρεύουμε. Πλαισιωμένοι από τις τηλεοπτικές τους οικογένειες, με μεγάλη δόση χιούμορ και νοστιμιάς, θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους στο να μας εκπλήσσουν με τις μαγειρικές τους δεξιότητες και ιστορίες. Όταν όμως θα συναντηθούν οι δύο οικογένειες των σεφ στην κουζίνα της Lidl, θα προκύψει το κρίσιμο ερώτημα: «Ποιός μαγειρεύει καλύτερα;»

Μαγειρέψτε και ψηφίστε! Κάθε εβδομάδα με καινούριες συνταγές, κάθε εβδομάδα με νέα υλικά και γευστικές εμπειρίες! Οι δύο σεφ ως επικεφαλής κάθε οικογένειας, θα προσπαθούν να μας πείσουν ότι η δική τους οικογένεια μαγειρεύει καλύτερα! Εσείς θα πρέπει να αποφασίσετε ποια συνταγή είναι καλύτερη, ποιο από τα πιάτα τους θα δοκιμάσετε πρώτο και σε ποια οικογένεια θα δώσετε την ψήφο μας. Όλοι όμως θα βγούμε νικητές γιατί κάθε εβδομάδα θα εμπνεόμαστε και θα μαγειρεύουμε - όλο και πιο νόστιμα, με περισσότερο ενδιαφέρον και πιο υγιεινά. Υποσχόμαστε μια αναμέτρηση που θα μείνει στην μαγειρική ιστορία! Κρατήστε την όρεξή σας!

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM