BACARDI Legacy Global Cocktail Competition

BACARDI Legacy Global Cocktail Competition Facebook Twitter
0

Η προκριματική φάση του BACARDÍ Legacy Global Cocktail Competition ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και ανέδειξε τους 4 bartenders που θα διαγωνιστούν για την ανάδειξη του νικητή που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό.

Στους προκριματικούς που πραγματοποιήθηκαν στο Θέατρο Άλμα διαγωνίστηκαν 20 καταξιωμένοι bartenders, οι οποίοι γέμισαν τη σκηνή με τις ικανότητες τους, αλλά και τις ξεχωριστές συνταγές τους, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των κριτών από την πρώτη έως και την τελευταία συμμετοχή. Τα μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν η Elizaveta Evdokimova, νικήτρια του BACARDÍ Legacy 2013, o Philip Bischoff head bartender του Amano Bar στο Βερολίνο και ο Γιάννης Κοροβέσης, bartender και δημιουργός του Bitterbooze.com. Ο κάθε διαγωνιζόμενος είχε στη διάθεσή του 15 λεπτά για να δημιουργήσει το αυθεντικό BACARDÍ OriginalDaiquiriκαι την προσωπική του δημιουργία. Οι 4 bartenders που προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού είναι οι Αλέξανδρος Γκικόπουλος, Χάρης Δάρρας, Μάριος Ηλιόπουλος και Xavier Μισαηλίδης.

Άμεσα ξεκινάει η τρίτη και πιο σημαντική φάση κατά την οποία οι 4 διακεκριμένοι bartenders σε ένα διάστημα 3 μηνών πρέπει να προωθήσουν το cocktail τους και να το κάνουν γνωστό στον κόσμο. Το πλάνο επικοινωνίας και προώθησης θα παρουσιαστεί στον ελληνικό τελικό που θα διεξαχθεί τον Φεβρουάριο 2015. Αποκορύφωμα του διαγωνισμού θα αποτελέσει ο διεθνής τελικός του BACARDÍ Legacy GlobalCocktail Competition, ο οποίος θα διεξαχθεί τον Μάιο 2015 στο Σύδνεϋ.

Το BACARDÍ Legacy Global Cocktail Competition αποτελεί για κάθε bartender μια μοναδική ευκαιρία δημιουργίας με στόχο τη διεκδίκηση μιας σελίδας στη διακεκριμένη κληρονομιά του BACARDÍ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM