Τα video games δεν μας κάνουν πιο βίαιους

Τα video games δεν μας κάνουν πιο βίαιους Facebook Twitter
Δεν προκύπτει συσχετισμός μεταξύ της βίας στον κινηματογράφο και τα βιντεοπαιχνίδια και των ποσοστών βίαιης συμπεριφοράς και ανθρωποκτονιών, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Christopher Ferguson.
2

Μια νέα σημαντική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό The Journal of Communication, απέδειξε ότι δεν υπάρχουν μακροχρόνιοι δεσμοί μεταξύ της αναπαράστασης της βίας σε ταινίες και βίντεοπαιχνίδια με τις βίαιες και επιθετικές συμπεριφορές της πραγματικής ζωής, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.

Μάλιστα, η έρευνα, επικρίνει και τις μεθοδολογίες παρόμοιων ερευνών που διεξήχθησαν παλαιότερα, οι οποίες αποδείκνυαν μόνο κάτω από εργαστηριακές συνθήκες ότι η σχέση μεταξύ εικονικής και πραγματικής βίας είναι υπαρκτή. 

Ψυχολόγοι ερευνητές του Πανεπιστημίου Stetson της Φλόριντα, διεξήγαγαν δύο ξεχωριστές έρευνες όπου ανέλυσαν τα ποσοστά ανθρωποκτονιών από το 1920 έως το 2005 στις ΗΠΑ, συσχετίζοντάς τα με τις αναπαραστάσεις της βίας στον κινηματογράφο καθώς και τα ποσοστά νεανικής βίας των τελευταίων 20 ετών με τα βίαια βίντεοπαιχνίδια που κυκλοφόρησαν σε αυτό το διάστημα.

Εκτός από μια κορύφωση στα ποσοστά συσχετισμού μεταξύ της κινηματογραφικής και της πραγματικής βίας τη δεκαετία του 1950, οι ερευνητές δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν κανέναν άλλο συσχετισμό μεταξύ των δύο ενώ στην περίπτωση των videogames, οι ερευνητές παρατήρησαν μείωση στα ποσοστά ανθρωποκτονιών ιδίως στις ηλικίες 12-17, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990. 

Σε μια γραπτή δήλωσή του, ο επικεφαλής ερευνητής Christopher Ferguson, τονίζει ότι «Υπάρχει ο κίνδυνος, η ταυτοποίηση του λάθος προβλήματος, όπως η απεικόνιση της βίας στα media, να αποσπάσει την προσοχή της κοινωνίας από πιο ουσιαστικούς παράγοντες του προβλήματος, όπως η φτώχεια, η εκπαίδευση, οι επαγγελματικές ανισότητες και η ψυχική υγεία. Αυτή η έρευνα μπορεί να βοηθήσει την κοινωνία να εστιάσει στις πραγματικές ρίζες του προβλήματος της βίας και να αποτρέψει το χάσιμο χρόνου και χρήματος σε ηθικοπλαστικές ατζέντες με ελάχιστη πρακτική αξία".

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Τech & Science / Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Έκτακτη η ανάγκη για χρηματοδότηση φαρμάκων και ολοκληρωμένων προγραμμάτων για έγκαιρη ανίχνευση και αποτελεσματική θεραπεία σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος.
LIFO NEWSROOM
Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροπλάνα

Τech & Science / Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροσκάφη

Τα λεγόμενα «ίχνη συμπύκνωσης» που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα δεν μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, αλλά κάποιοι επιστήμονες πιστεύουν ότι συνεισφέρουν σημαντικά στην υπερθέρμανση του πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο σύμφωνα με επιστήμονες

Τech & Science / Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο, σύμφωνα με Ιάπωνες επιστήμονες

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που περιελάμβανε 34 σκύλους, δείχνουν ότι οι σκύλοι διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνική νοημοσύνη και μπορούν να καταλάβουν πότε ένα άτομο δεν είναι αξιόπιστο
LIFO NEWSROOM
Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Τech & Science / Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Ένα σπάνιο γεγονός ηλιακού ανέμου λάμβανε χώρα όταν το Voyager 2 της NASA πέρασε από εκεί το 1986, σύμφωνα με μια μελέτη, το οποίο επηρέασε αυτό που πιστεύαμε για τον αινιγματικό πλανήτη.
LIFO NEWSROOM
Μυστηριώδεις κρατήρες εξερράγησαν στον πάγο της Σιβηρίας

Τech & Science / Οι επιστήμονες έλυσαν τον γρίφο με τους μυστηριώδεις κρατήρες στο παγωμένο έδαφος της Σιβηρίας

Οι κρατήρες έχουν γοητεύσει αλλά και προβληματίσει τους επιστήμονες, οι οποίοι έχουν περάσει χρόνια προσπαθώντας να διαλευκάνουν την ύπαρξή τους - Τώρα έχουν εξήγηση
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη εξοπλίζει ρομπότ-σκύλους για να «κυβερνήσει» τον πραγματικό κόσμο

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη εξοπλίζει ρομπότ-σκύλους για να «κυβερνήσει» τον πραγματικό κόσμο

Η ανάλυση δεδομένων από αισθητήρες, κάμερες και άλλες συσκευές βοηθά τα ρομπότ να αντιλαμβάνονται αντικείμενα, να κατανοούν το έδαφος και να αναγνωρίζουν εμπόδια, παρέχοντας τη δυνατότητα να επιχειρούν σε απρόβλεπτα περιβάλλοντα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια