Σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν τα παιδιά σε μια πιο υγιεινή διατροφή τα McDonalds πειραματίστηκαν σε ένα νέο προϊόν, ένα μπρόκολο που θα έχει την γεύση τσιχλόφουσκας.
Κι όμως, προς έκπληξη όλων, το εγχείρημα δεν στέφθηκε από επιτυχία και αποσύρθηκε πριν ακόμα φτάσει στο μενού των καταστημάτων, μιας που σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Don Thompson, η γεύση του μπρόκολου μπέρδεψε τα παιδιά.
Το νέο προϊόν προέκυψε εν μέσω των συνεχών επικρίσεων που δέχεται ο fast food κολοσσός σύμφωνα με τις οποίες τα McDonald's αποτυγχάνουν να ενθαρρύνουν τα παιδιά να τρώνε υγιεινά και τα "σπρώχνουν" σε τροφές γεμάτες λιπαρά.
Παρόλα αυτά ο Thompson ισχυρίζεται ότι τα McDonalds συνεχίζουν να πωλούν περισσότερες σαλάτες από κάθε άλλο εστιατόριο στις ΗΠΑ, στις οποίες υπάρχουν σήμερα περισσότερα από 14.000 υποκαταστήματα.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η κριτική που δέχεται η μεγάλη αλυσίδα της έχει κοστίσει μία πτώση κερδών της τάξεως του 30% από την αρχή του τρέχοντος έτους, ενώ τα McDonald's σε Γερμανία Ρωσία, και ιδιαίτερα στην Κίνα έχουν δεχθεί ισχυρό πλήγμα λόγω ενός σκανδάλου σχετικού με τις προμήθειες κρεάτων που είχε ξεσπάσει πρόσφατα.
σχόλια