«Πραγματικά… Bravo» στους ανθρώπους που μας εμπνέουν

«Πραγματικά… Bravo» στους ανθρώπους που μας εμπνέουν Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Ακολούθησε το δικό σου μονοπάτι», ο ελληνικός καφές Bravo μας δίνει τη δυνατότητα να πούμε «Πραγματικά… Bravo» σε ανθρώπους που μας ενέπνευσαν, που μας έφτιαξαν τη διάθεση και που έγιναν η αφορμή για να σκεφτούμε διαφορετικά. Από την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου και για διάστημα 2 εβδομάδων, μπορούμε να  να εκφράσουμε το θαυμασμό μας, την εκτίμηση ή την ευγνωμοσύνη μας για ένα δικό μας άνθρωπο, μέσω της  εφαρμογής «Πραγματικά… Bravo»  στη σελίδα του Bravo στο Facebook. Έτσι, μπαίνουμε αυτόματα σε κλήρωση για συλλεκτικά δώρα Bravo και διεκδικούμε το μεγάλο έπαθλο που δεν είναι άλλο από ένα ταξίδι!

 Ο ελληνικός καφές Bravo συνεχίζει να στηρίζει & να επιβραβεύει όσους τολμούν να ακολουθήσουν το δικό τους μονοπάτι και αποτελούν έμπνευση για τους ανθρώπους γύρω τους. Φίλοι και γνωστοί, απλοί  άνθρωποι που δε φοβήθηκαν να κάνουν τη διαφορά, να διαλέξουν την δικιά τους στάση ζωής, πραγματικές ιστορίες που αξίζουν να τους πούμε… «Πραγματικά… Bravo»!

Επισκεφθείτε τη σελίδα του Bravo στο Facebook, μπείτε στην εφαρμογή,  γράψτε τη δική σας ιστορία και  πείτε «Πραγματικά… Bravo» στον άνθρωπο που σας έχει εμπνεύσει. Μετά από διάστημα 2 εβδομάδων, μια κριτική επιτροπή θα επιλέξει τις 10 ιστορίες που αξίζουν το μεγαλύτερο «Πραγματικά… Bravo» και οι οποίες θα μπουν σε διαδικτυακή ψηφοφορία, μέσω της οποίας θα αναδειχθεί ο μεγάλος νικητής που θα κερδίσει το 1ο έπαθλο – ένα ταξίδι για δύο στη Σύρο! Οι 10 επιλαχούσες ιστορίες κερδίζουν αυτόματα συλλεκτικά δώρα Bravo, ενώ τόσο οι συμμετέχοντες που αναρτούν ιστορίες, όσο και εκείνοι που ψηφίζουν τις ιστορίες μπαίνουν κι αυτοί σε κλήρωση για συλλεκτικά  δώρα Bravo.

Αλήθεια, εσύ ποιος πιστεύεις ότι αξίζει το δικό σου «Πραγματικά… Bravo»;

Έφτασε η ώρα να του το εκφράσεις!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM