Το φαινόμενο του σχηματισμού ουρών κόσμου έξω από τα καταστήματα της Apple, οι οποίοι επιθυμούν να πάρουν πρώτοι στα χέρια τους το εκάστοτε προϊόν μόλις κυκλοφορεί θέλει να εξαλείψει η υπεύθυνη των Apple Stores και πρώην στέλεχος της Burberry's, Angela Ahrendts.
H εσωτερική ανακοίνωση της εταιρείας, που δημοσίευσε το Business Insider, η οποία εκδόθηκε με αφορμή την ευρεία κυκλοφορία του νέου gadget Apple Watch, καταδεικνύει μια αλλαγή στάσης όσον αφορά στις νέες κυκλοφορίες προϊόντων, αφού αναφέρεται ρητά η οδηγία προς τους υπαλλήλους να διοχετεύουν τον κόσμο προς το online κατάστημα της Apple, για την απόκτησή του.
Αν και μέχρι τώρα η εταιρεία έδειχνε να απολαμβάνει τη δημοσιότητα που κέρδιζε με το φαινόμενο της ουράς, το οποίο γινόταν θέμα στα διεθνή μέσα ενημέρωσης με κάθε νέα κυκλοφορία προϊόντος, με το εν λόγω σημείωμα που στάλθηκε στους store managers η Apple κάνει σαφή την αλλαγή νοοτροπίας στον τρόπο που διαθέτει τα προϊόντα στους καταναλωτές.
"Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή στη νοοτροπία μας και χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας για να συμβεί", αναφέρει χαρακτηριστικά στο σημείωμά της η Ahrendts.
σχόλια