Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά που εισήγαγε το νέο λειτουργικό iOS 9 της Apple για iPhone και iPads, ήταν η υποστήριξη εφαρμογών που μπλοκάρουν και αποκρύπτουν την εμφάνιση διαφημίσεων, τα γνωστά και ως Ad-Blockers.
Ενδεικτικό του πόσο αντιπαθείς είναι οι διάφορες μορφές διαφημίσεων στο κοινό του Internet - και ιδιαίτερα σε όσους και όσες σερφάρουν με τις συσκευές της Apple - ήταν η εκτόξευση στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης των επι πληρωμή εφαρμογών του App Store, τριών εφαρμογών που κάνουν ακριβώς αυτό. Να αποκρύπτουν τα διαφημιστικά μηνύματα, που πολλές φορές όμως αποτελούν την πηγή εσόδων σε σάιτ που δίνουν το περιεχόμενό τους χωρίς συνδρομή.
Το παράδοξο είναι, αναφέρει το The Verge, που ανέδειξε η κίνηση της Apple είναι ότι o κόσμος ναι μεν δεν θέλει να έρχεται σε επαφή με διαφημίσεις -που εν πολλοίς του εξασφαλίζουν το να βλέπει δωρεάν περιεχόμενο- αλλά είναι διατεθιμένος να πληρώσει ένα ή δύο δολάρια για να κατεβάσει εφαρμογές όπως το "Peace" ή το "Crysrtal" που κυκλοφόρησαν μόλις, οι οποίες αποκρύπτουν τα διαφημιστικά μηνύματα.
"Είναι ένα τίμημα που αρκετοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν", καταλήγει το δημοσίευμα.
σχόλια