Εφαρμογές απόκρυψης διαφημίσεων σαρώνουν το App Store

Εφαρμογές απόκρυψης διαφημίσεων σαρώνουν το App Store Facebook Twitter
0

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά που εισήγαγε το νέο λειτουργικό iOS 9 της Apple για iPhone και iPads, ήταν η υποστήριξη εφαρμογών που μπλοκάρουν και αποκρύπτουν την εμφάνιση διαφημίσεων, τα γνωστά και ως Ad-Blockers.

Ενδεικτικό του πόσο αντιπαθείς είναι οι διάφορες μορφές διαφημίσεων στο κοινό του Internet - και ιδιαίτερα σε όσους και όσες σερφάρουν με τις συσκευές της Apple - ήταν η εκτόξευση στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης των επι πληρωμή εφαρμογών του App Store, τριών εφαρμογών που κάνουν ακριβώς αυτό. Να αποκρύπτουν τα διαφημιστικά μηνύματα, που πολλές φορές όμως αποτελούν την πηγή εσόδων σε σάιτ που δίνουν το περιεχόμενό τους χωρίς συνδρομή.

Το παράδοξο είναι, αναφέρει το The Verge, που ανέδειξε η κίνηση της Apple είναι ότι o κόσμος ναι μεν δεν θέλει να έρχεται σε επαφή με διαφημίσεις -που εν πολλοίς του εξασφαλίζουν το να βλέπει δωρεάν περιεχόμενο- αλλά είναι διατεθιμένος να πληρώσει ένα ή δύο δολάρια για να κατεβάσει εφαρμογές όπως το "Peace" ή το "Crysrtal" που κυκλοφόρησαν μόλις, οι οποίες αποκρύπτουν τα διαφημιστικά μηνύματα.

"Είναι ένα τίμημα που αρκετοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν", καταλήγει το δημοσίευμα.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM