«Ο Γούντι Άλεν μού ζήτησε πολύ ευγενικά να μην παίξω σε κανενός την ταινία προτού εμφανιστώ στη δική του. Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα, η εμπειρία θα είναι σπουδαία για μένα... Όταν θα γίνω γιαγιά, θα έχω την τύχη να λέω ότι έκανα μια ταινία με τον Γούντι Άλεν».
Η 42χρονη Κάρλα Μπρούνι γεμάτη άγουρη χαρά μετά την πρόταση του Αμερικανού σκηνοθέτη να συμμετάσχει στη νέα του ταινία.
«Οι ταινίες του Λάνθιμου, του Τσίτου, η δική μου, ωχριούν μπροστά σε αυτό που μπορεί να συναντήσεις στις εκπομπές της Πάνια, σε μια βόλτα στην Ομόνοια ή σε ένα τένις κλαμπ. Η εσωτερική κατάρρευση έχει επέλθει χρόνια. Ευτυχώς».
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Στρέλλα Πάνος Κούτρας για το εξτρίμ που μας στοίχειωσε.
«Για να μπορείς να διηγείσαι ιστορίες πρέπει να έχεις ζήσει, να ξέρεις τι είναι ραγισμένη καρδιά, να έχεις φοβηθεί, να έχεις προδοθεί. Αυτά δεν τα μαθαίνεις στο σινεμά».
Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Κάμερον για τη ζωή που δείχνει τον δρόμο στην τέχνη.
«Το αποτέλεσμα είναι απολύτως σεβαστό, την επόμενη ημέρα θα είμαστε όλοι παρόντες».
Σώπα κόρη μου, μην κλαις. Η Ντόρα Μπακογιάννη από την οδό Αραβαντινού τις πολύ πρωινές ώρες μιας αποφράδας Δευτέρας (από το κλειδωμένο υπόγειο ακούγονταν κάποιες κραυγές χαράς. Κάποιοι είπαν, ο Κυριάκος).
«Κάνετε λάθος, αν νομίζετε ότι στο μηνολόγιο της νεολαίας υπάρχει μόνο ένας Δεκέμβρης κι αυτός, ευτυχώς, πέρασε. Κάνετε λάθος, αν νομίσατε ότι ξεμπερδέψατε με τη δική μου γενιά. Την τελευταία λέξη δεν την έχετε ακούσει ακόμη».
Στην Κουμουνδούρου η πόρτα χτύπησε και ήταν ο Αλέκος που ήρθε να εκδικηθεί (τον Δεκέμβριο είναι το full season του).
«Μου είπε ότι ήθελε επαφή με το δέρμα μου, με κράτησε σφιχτά επάνω του, μου έκοψε την ανάσα. Τον πήρα μέσα μου, και με έπνιξε με τα φιλιά του. Φιληθήκαμε αμέτρητες φορές. Προτιμούσε τα φιλιά στα απόκρυφα σημεία. Είχε επιδόσεις για τις οποίες θα μπορούσε να μπει στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες. Με κράτησε ξύπνια ως τις 8 το πρωί. Είμαι πολύ πιο νέα από εκείνον, και έχω μεγάλη εμπειρία, αλλά υπήρξαν στιγμές που φοβόμουν ότι δεν θα μπορούσα να αντέξω άλλο. Μήπως παίρνει κάτι; Το αναρωτήθηκα πολλές φορές».
Το βράδυ που στέναξε η Ρώμη. Η πόρνη πολυτελείας Πατρίτσια ντ' Αντάριο έκπληκτη από τις επιδόσεις του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.
«Ακούω συνέχεια για τζάκια, τζάκια και μηχανισμούς. Η οικογένεια Μπενάκη δεν είναι τζάκι; Τι είναι; Κι εγώ αγαπούσα τη γιαγιά μου τη Φραντσέσκα, αλλά θα ήθελα να είχα γιαγιά την Πηνελόπη Δέλτα, στην οποία δεν παρέλειπε να κάνει αναφορές ο Αντώνης, όταν ήταν στην Πολιτική Άνοιξη».
Στο διάλειμμα ανάμεσα στα εμβόλια μονολογούσε ο ταπεινής καταγωγής Νικήτας, μην αντέχοντας να κατηγορούν την Ντόρα εκείνοι που δεν ξέρουν να αγαπούν (στα ροδοδάχτυλά του κρατούσε τον Τρελαντώνη).
«Δεν χρειάζομαι βοηθούς και υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων να μου λένε τι να κάνω. Η δημοσιότητα είναι ένα παιχνίδι αυτοαπαξίωσης του ηθοποιού. Έπειτα από λίγο, το ίδιο το κοινό που σε εκθείαζε αρχίζει να πιστεύει ότι δεν είσαι παρά ένας βλάκας».
Το νέο αστέρι της βιομηχανίας του σινεμά, ο 23χρονος ηθοποιός Ρόμπερτ Πάτινσον, που βαρέθηκε τα φλας πριν καλά-καλά ανάψουν.
σχόλια