ΚΙΝΗΣΗ

Survive in style

Survive in style Facebook Twitter
0

Την περασμένη εβδομάδα περάσαμε σχεδόν όλοι στο γραφείο «μάρτη» στο χέρι. Αυτήν τη στριμμένη λευκή και κόκκινη κλωστή που περνάς στον καρπό του χεριού, τάχα μου για να μη σε αρπάξει ο ήλιος. Ούτε και 'γω ξέρω πόσα χρόνια είχα να το κάνω, αλλά μου αρέσει που το ξαναθυμηθήκαμε. ¤ Το etsy.com είναι ένα site που έχει δημιουργήσει μια διεθνή κοινότητα μέσα στην οποία αγοραστές και δημιουργοί χειροποίητων αντικειμένων αλλά και άνθρωποι που αγαπούν τα vintage βρίσκουν έναν κοινό τόπο. Ψάχνοντας στις σελίδες του θα συναντήσεις και τους Έλληνες καλλιτέχνες και χειροτέχνες που πωλούν τις δημιουργίες τους ανεβάζοντας τις φωτογραφίες και δείχνοντας τα χειροποίητα αντικείμενά τους σε όλο τον κόσμο. Εκεί βρήκα πριν από λίγο καιρό ένα πανέξυπνο κομμάτι από το ελληνικό psarokokalo. Είναι μάλλινες κλωστές σε έντονα χρώματα που μπορούν να φορεθούν με δύο τρόπους: 1) ως μακρύ κολιέ, 2) ως κασκόλ περασμένο τρεις φορές στο λαιμό. ¤ Το τελευταίο αντικείμενο με το οποίο έχω κολλήσει είναι ένα διπλό δαχτυλίδι από ροζ ξύλο που στη μέση έχει ξύλο με ραβδώσεις που θυμίζουν δέρμα ζέβρας. Φαίνεται πολύ βολικό και κυρίως χρήσιμο, if you know what I mean... ¤ Την Πέμπτη 11 Μαρτίου το ελληνικό portal για τη μόδα και τον κόσμο της stylewatch.gr διοργανώνει το Fashion Playground στο Six Dogs στην Αβραμιώτου. Ανάμεσα στ' άλλα, η Fair Trade και το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης Chic and Ethic θα είναι εκεί για να δώσουν συμβουλές για το πώς μπορούμε να ανακυκλώσουμε τα παλιά μας ρούχα και να τα αγαπήσουμε από την αρχή σε ένα ειδικό workshop που θα έχει στηθεί. ¤ Δεν υπάρχει τίποτα πιο σιχαμένο από τις καινούργιες κρέμες που κυκλοφορούν και διαφημίζονται ως θαυματουργές αφού αντικαθιστούν, όπως λένε, τις ενέσεις με μπότοξ και έχουν ως κύριο συστατικό τους το εκχύλισμα δηλητηρίου οχιάς. Τα καημένα τα φιδάκια. Μπλιάχ!

Αγορά
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί περιεχομένου του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ