Η καριόλα και ο φλώρος: μία καρμική σχέση

Η καριόλα και ο φλώρος: μία καρμική σχέση Facebook Twitter
1

Η Κάτια και η κολλητή της ήταν καριόλες. Η Καριόλα είναι ένα σέξι, πολύπλοκο, φιλοσοφημένο και δυνατό πλάσμα που πολεμά μια ολόκληρη κοινωνία που αδίκησε τη μάνα του. Γεννιέται με χρέη και περασμένο όρκο στο DNA για εκδίκηση με σπέρμα κι αίμα. Ο άντρας με τον οποίο ταιριάζει σεξουαλικά είναι ο βαρβατουάρ κι αυτό γιατί κι οι δύο κάνουν σεξ σαν ζώα - η θεωρία της εξέλιξης δεν συμπεριλαμβάνει και τον βαρβατουάρ γκόμενο. Όμως η Καριόλα θέλει το σεξ του βαρβατουάρ αλλά όχι το «πακέτο» του βαρβατουάρ. Δεν τον αντέχει για σχέση. Οπότε σαρώνει ό,τι κινείται από φλώρο. Αλλά γιατί τόσοι άντρες σήμερα είναι φλώροι;

Οι Ελληνίδες της προηγούμενης γενιάς μεγάλωσαν σε μια πατριαρχική και μάτσο κοινωνία. Όλα όσα δεν τους επιτράπηκε να πουν για το πώς πέρασαν τα είπαν με τα παιδιά που έβγαλαν. Οι καταπιεσμένες γυναίκες κάνουν την κόρη καριόλα για να ζήσει όσα δεν έζησαν εκείνες και να μη γίνει θύμα όπως εκείνες. Τον γιο τον κάνουν πάντα φλώρο, καλό παιδί, φιλότιμο, γιατί δεν έπρεπε να γίνει καθίκι σαν τον πατέρα του.

Η Καριόλα ευνουχίζει. Έχει τους άντρες σήκω-κάτσε, κάτσε-σήκω και «θα σε δω όποτε θέλω εγώ» και «όχι αύριο, βγαίνω με κάτι φίλους που δεν τους ξέρεις, μεθαύριο» και 'είμαι μπερδεμένη, θέλω τον χρόνο μου γιατί γνώρισα κάποιον άλλον». Αλλά, αν το θέμα πάει γαργάρα στη σχέση, γαργάρα θα πάει και στο σεξ. Και με όσους κι αν κάνει σεξ μια Καριόλα, έστω κι αν βάζει άλλον φλώρο το πρωί, άλλον το μεσημέρι και δυο μαζί το βράδυ, μένει πάντα ανικανοποίητη, αφού η ίδια τους έχει ευνουχίσει.

Όχι ότι η Καριόλα δεν ερωτεύεται. Εκείνο το καλοκαίρι, πριν χρόνια, πριν τον γάμο τους, που η Κάτια άφησε τον Assman να πάει να δουλέψει σε νησί, ερωτεύτηκε κάποιον άλλον βαθύτατα. Όχι βαρβατουάρ, αλλά ubersexual, (υπεραρσενικό, πολύ πιο εξελιγμένο είδος από τον βαρβατουάρ. Είναι ο άντρας που εμφανίστηκε τελευταία στις μητροπόλεις ως αντίθετο του metrosexual, του στρέιτ άντρα με ευαισθησίες, ναρκισσισμό και ενδιαφέροντα γκέι άντρα). Μπήκαν στη σχέση με 1.000 κιλοτζάουλ ο καθένας κι όλα έδειχναν ότι θα καεί γρήγορα το θέμα. Κάποιες φορές, η Κάτια πήγε να του πει ότι τον αγαπά, αλλά οι λέξεις έβγαιναν απ' το παράθυρο, χύνονταν στα πλακόστρωτα κι από εκεί στην θάλασσα. Μπορούσε να αρθρώσει μόνο ό,τι αφορούσε τον Assman και τους άλλους με τους οποίους κοιμόταν. Αλλά ο ubersexual δεν θα επιτρέψει στην Καριόλα να τον ευνουχίσει. Δεν θα την αντέξει. Δεν θα πάρει σοβαρά κάποια που κάνει σεξ από εδώ κι από εκεί με την ευκολία που πίνει καφέ, και με το που θα ακούσει «είμαι μπερδεμένη» θα της πει «μη με ξαναπάρεις τηλέφωνο». Γιατί δεν περιμένει καμία τύπισσα να ξενερώσει από άλλον για να γυρίσει σε εκείνον, προτιμά να την κόψει μαχαίρι, να στενοχωρηθεί πέντε μήνες και να συνεχίσει τη ζωή του. Η Καριόλα είναι η γκόμενα που σε ξεφτιλίζει κι ο ubersexual ο περήφανος άντρας. Τι θα απογίνει ο τελευταίος; Mετά την Καριόλα θα τα φτιάξει με το Καλό Κορίτσι - για άλλους Ψυχαναγκαστική και Κουλή Γκόμενα. Που κλαίει και οδύρεται, αλλά είναι πιστή, αγνή, αθώα, κι έτσι τον εξουσιάζει συναισθηματικά. Σεξουαλικά, βέβαια, θα την βαρεθεί γρήγορα. Κι αν έχουμε να κάνουμε με έξυπνο ubersexual, γνωρίζει ότι, αν τη χωρίσει, τους ίδιους όρκους αγάπης, τα ίδια ατέλειωτα sms, τις ίδιες υστερίες, τις ίδιες κλάψες, τις ίδιες παρακολουθήσεις τα βράδια, το ίδιο δράμα θα βιώσει το Καλό Κορίτσι και για τον επόμενο στη γωνία. Τα ίδια κάνει κι ο Φλώρος. Αυτό το ήξερε η Κάτια απ' την αρχή, όταν έβλεπε τον Assman να τρέχει πάνω-κάτω για να την κατακτήσει. Κάθε Μεγάλη Καριόλα ξέρει ότι ο άντρας που κάνει τα πάντα για να σε έχει και δέχεται τα πάντα για να μη σε χάσει είναι ο ανασφαλής. Κι ότι τα ίδια θα κάνει και στην επόμενη, εκτός κι αν του ρίχνεις απορρίψεις για να τον κρατάς focus σε σένα. Γιατί ο Φλώρος έχει αναπτύξει τη θηλυκή του πλευρά, είναι το είδος απ' το οποίο βγήκε ο metrosexual: θέλει και τις απορρίψεις του και την ίντριγκά του κι όλα τα άλλα x-files για τη στρέιτ ψυχοσύνθεση και του βαρβατουάρ και του ubersexual. Πάντως, κάπως έτσι ήρθε και για την Κάτια εκείνη η μέρα που η Καριόλα πάντα επιστρέφει στον Φλώρο για να κάνει παιδιά μαζί του. Γιατί συνεννοούνται σαν να τους μεγάλωσε η ίδια μητέρα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Οι καριόλες είναι καριόλες και οι φλώροι φλώροι. Και σχεδόν ποτέ δεν ανήκει κάποιος εξ ολοκλήρου σε κάποιο από τα δύο γκρουπάκια. Το γιατί ανήκει ο καθένας εκεί που ανήκει είναι πολύ περίπλοκο και τυχαίο - και σίγουρα μια "κοινωνική ανάλυση" βασισμένη στον μικροαστικό μικρόκοσμο της ελληνικής κοινωνίας δεν εξηγεί σχεδόν τίποτα.Στο τέλος όλα είναι θέμα αυτοσεβασμού. Αν θες πολύ κάποιον που δεν σε σέβεται, έχεις ιερή υποχρέωση απέναντι στον εαυτό σου να τον αφήσεις. Αν θέλει να αλλάξει συμπεριφορά για να σε έχει, είναι δικό του θέμα. Αν δεν θέλει να αλλάξει σημαίνει ότι μάλλον είναι σκάρτη προσωπικότητα και δεν πρόκειται ποτέ να σε κάνει χαρούμενο.Και τέλος, πολύ συχνά καταλαβαίνεις ότι το μόνο που σε κρατάει σε κάποιον είναι το σεξ. Αυτό και αν δεν είναι λόγος να υποφέρεις τζάμπα.