Η τετραετία του Κακλαμάνη υπήρξε καταστροφική για την Αθήνα. Δεν ήταν μόνο ανίκανος στα μεγάλα ζητήματα που κάνουν μια πόλη βιώσιμη (καθαριότητα, πράσινο, πλατείες και πεζοδρόμια, εκδηλώσεις κ.λπ.), υπήρξε και σκανδαλωδώς αδιαφανής στα οικονομικά του. Το ρεπορτάζ που δημοσιεύουμε στη σελίδα 24 καταδεικνύει ότι το δημοτικό ταμείο μπάζει (ή μάλλον βγάζει) από παντού. Τεράστια ποσά έχουν κατασπαταληθεί χωρίς να αφήνουν ίχνη. Δεκάδες, εκατοντάδες εκατομμύρια από τις δημοτικές εισφορές πάνε σε τσέπες που μόνο οι κύριοι Κακλαμάνης, Καφέζας, Ιγνατίου και η μικρή συμμορία της Αθηνάς γνωρίζει. Απαντήσεις, βεβαίως, δεν θα υπάρξουν - μόνο γενικόλογες τηλεοπτικές συκοφαντίες με το γνωστό μπουφόνικο στυλ του νυν δημάρχου. Πέραν όμως των ταμείων, το «έργο» του Κακλαμάνη βοά σε κάθε βήμα μας.
Απεχθάνομαι τον συγκεκριμένο δήμαρχο για έναν πρόσθετο λόγο. Ταπείνωσε και εξευτέλισε τη συντεχνία μου: τα free press της Αθήνας. Με το μακιαβελικό σύστημα που πέρασε η Ντόρα Μπακογιάννη τις μέρες που απερχόταν από τη δημαρχία, το ελεεινό προπαγανδιστικό τετρασέλιδο του 9.84 και τον πακτωλό δημοτικής διαφήμισης (ορατής και αθέατης), κατάφερε όχι μόνο να εξαγοράσει τη σιωπή τους, αλλά βαθμηδόν να τα κάνει τους καλύτερους απολογητές των αθλιοτήτων του. Οι άνθρωποι που σε ευνομούμενες χώρες θα πέρναγαν από δικαστήριο, εδώ γκλαμουροποιούνται ανενδοίαστα από τον υποτιθέμενο εναλλακτικό Τύπο, με πληρωμένες συνεντεύξεις και lifestyle αστρόσκονη. Χωρίς να γράφεται ούτε λέξη για την Κόλαση που έχει καταντήσει η πόλη. Αν αυτά τα έκανε ο παραδοσιακός Τύπος, θα καίγαμε τα φύλλα του στο Σύνταγμα.
Δυστυχώς, είναι πιθανό ο Κακλαμάνης και η παρεούλα του να είναι πάλι στα ανάκτορά τους τη μεθεπόμενη Δευτέρα. Με τον Ψινάκη, τον Ζάχο Χατζηφωτίου (που έχει χρίσει επίτιμο σύμβουλο), το Χρυσό Σαξόφωνο της χουντικής τηλεόρασης Γιώργο Κατσαρό και άλλους ανάλογης καταγωγής και ατμόσφαιρας.
Η LifO έχει πάρει τη θέση της. Έκανε δηλαδή το αυτονόητο. Δεν χρειάζεται το διαφημιστικό χρήμα του ταλαίπωρου Δήμου (που μπαίνει μέσα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κι όμως διαφημίζεται με ολοσέλιδες κάθε εβδομάδα -ανερυθρίαστα- μεγαλώνοντας τη σχιζοφρενική τρύπα!). Όπως δεν χρειάζεται το χρήμα όσων παίρνουν τηλέφωνο και ρωτούν: πόσο κάνει να μου δημοσιεύσετε μια συνέντευξη στη LifO; Συνεντεύξεις δεν πουλάμε· αν θέλετε να βάλετε διαφήμιση, ευχαρίστως!
Και ξέρετε κάτι; Μια χαρά είναι κι έτσι. Επιβιώνουμε στη μεγαλύτερη κρίση που πέρασαν τα ελληνικά media.
Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια...
Καλό βόλι.
σχόλια