Χριστίνα Σκουλούδη

Χριστίνα Σκουλούδη Facebook Twitter
0

Πείτε μου κάτι που έχει καθορίσει την αισθητική σας.

Επηρεάστηκα πάρα πολύ από το σκανδιναβικό ντιζάιν κι από τους Ιάπωνες. Τελευταία μου αρέσει πολύ το χιούμορ των Ολλανδών Droog.

Περιγράψτε μου τον τρόπο με τον οποίο δουλεύετε.

Σχεδιάζω, πειραματίζομαι κι έπειτα συνεργάζομαι με κάποιους τεχνίτες κι εταιρείες παραγωγής που αναλαμβάνουν το κατασκευαστικό κομμάτι. Προσπαθώ τα αντικείμενα που κατασκευάζω να είναι όσο πιο αφαιρετικά γίνεται. Πάντα, βέβαια, πρέπει να υπάρχει μια δυνατή ιδέα από πίσω. Επίσης, μου αρέσει να έχουν χρηστική αξία, αλλά ταυτόχρονα να μπορούν να λειτουργούν και ως γλυπτά. Μου αρέσει να επεμβαίνω στην καθημερινότητα αυτού που επιλέγει να τα βάλει στο σπίτι του και πάντοτε του επι- φυλάσσω μια μικρή έκπληξη.

Ποια είναι τα υλικά που προτιμάτε;

Γενικά, μου αρέσουν τα ωμά υλικά. Μου αρέσει πολύ το καθαρό ξύλο, χωρίς βερνίκια. Μπορείς να έχεις μια ποικιλία χρωμάτων με τα διαφορετικά και πανέμορφα ξύλα που υπάρχουν. Πάντοτε θέλω να φαίνονται τα υλικά και να μην τα κρύβω με κάποιον τρόπο. Να φαίνονται η δομή και η κατασκευή τους. Χρησιμοποιώ κυρίως ξύλο και μέταλλο, γιατί έχουν και τα δυο προσβάσιμες τεχνικές κατεργασίες. Επιπλέον, έχω εμμονές και με κάποιες τεχνικές. Λατρεύω τον ξυλότορνο, διότι βγάζει με τη μία ένα αντικείμενο.

Ποια είναι η γνώμη σας για το ελληνικό ντιζάιν;

Υπάρχουν αρκετοί σχεδιαστές που κάνουν ωραία δουλειά. Το κακό στην Ελλάδα είναι, όμως, ότι δεν παράγουμε, πιθανότατα διότι βγαίνουν πολύ ακριβά τα προϊόντα μας. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω ότι θ’ άξιζε να μπούμε στη διαδικασία ν’ αναδείξουμε χειροτεχνίες και παραδοσιακές τεχνικές ιδωμένες μ’ έναν μοντέρνο τρόπο. Υπάρχει και μια κακή σχέση σχεδιαστή - παραγωγής.

Ετοιμάζετε κάτι καινούργιο αυτό τον καιρό;

Στο πλαίσιο της συμμετοχής μου στην έκθεση «100% Design» στο Λονδίνο, σχεδιάζω κάποια καινούργια αντικείμενα.

Αγορά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί περιεχομένου του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ