Όχι πια Escape, μόνο απόδραση

Όχι πια Escape, μόνο απόδραση Facebook Twitter
0

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ.  Το ΕΣΡ ξαναχτύπησε, τιμωρώντας την τεχνολογική εκπομπή της ΕΤ1 «Escape» για «κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας σε ώρα παιδικής τηλεθέασης». Η απόφαση δείχνει την ξεδιάντροπη ασχετοσύνη των ανθρώπων του Ραδιοτηλεοπτικού σε σχέση με το ίντερνετ και τους υπολογιστές. Ο Πάνος Μιχαήλ στη στήλη του στο lifo.gr έγραψε πετυχημένα:

«Δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ στην (μέτρια και πανάκριβη, αλλά αυτό είναι μιαν άλλη ιστορία) τεχνολογική εκπομπή, επειδή χρησιμοποιούσε αγγλικές λέξεις! Η οποία είναι αναγκασμένη απ’ το context της να χρησιμοποιεί αγγλικά!».

Δεν ξέρω τι είναι πιο γελοίο με το ΕΣΡ, όταν το πιάνει η λογοκριτική του έπαρση μπροστά σ’ εκκρίσεις, αποπλανήσεις και λοιπές των ηθών εκλύσεις ή όταν σαν άλλος δήμαρχος Πόπωτας παίρνει το υποδεκάμετρο κι αρχίζει τέτοιου είδους μπαλαφάρες, όχι μονάχα αντιεπιστημονικές αλλά και βαθύτατα προσβλητικές για τη νοημοσύνη μας, μέσα σ’ αυτήν τη συγκυρία που όλοι βιώνουμε.

Νομίζω πως είναι καιρός. Γκώσαμε πια από συνταξιούχους, αρτηριοσκληρωτικούς δικαστικούς, δημοσιογράφους και όποιο άλλο κομματικογενές, παροπλισμένο και απολιθωμένο ίζημα με αισθητική δημοσιοϋπαλληλικού λογοκριτή στελεχώνει τέτοιους θεσμούς. Αντί να επιλύουν προβλήματα και να θεραπεύουν στρεβλώσεις, τις κάνουν χειρότερες.

Το αντίθετο στον ΚΛΙΚισμό, στην πνευματική ένδεια και στα διαπλεκόμενα ρεψίματα των καναλαρχών δεν είναι τα σεβαστικά (και πρωτοκολλημένα από την χρονοκαθυστέρηση) ματοτσίνορα της κυρίας Δεμίρη και της κυρίας Λίνας Αλεξίου. Είναι ο ορθός λόγος.

ΑΠΟΡΙΑ. Ο Reno Dakota έγραψε: «Από παιδί αναρωτιόμουν: υπάρχει κάποιος νόμος για τη χρήση εισαγωγικών στις εφημερίδες;». Η απορία του προκλήθηκε όταν διάβασε τον εξής τίτλο της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος»:

Καιρός: «Πέφτει» κι άλλο η θερμοκρασία.

 ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ; Διάβαζα τις προάλλες μια έρευνα για τις ιντερνετικές συνήθειες των εργαζομένων σ’ έναν μικρό βρετανικό δήμο. Δεν έχουν σημασία οι αριθμοί, παρότι είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Ο δήμος είναι μικρός κι οι εργαζόμενοι λίγοι, κι όμως συνολικά δαπανήθηκαν χιλιάδες εργατοώρες στο ίντερνετ απ’ όσους δουλεύουν εκεί - οι περισσότερες στο Facebook. Κατά μέσο όρο κάθε εργαζόμενος περνούσε δυο ώρες την ημέρα στο Facebook και μια ώρα σε άλλες σελίδες. (Το πιο δημοφιλές dating σάιτ ήταν το Sugar Daddies, όπου οι κοπέλες μπορούν να γνωρίσουν ευκατάστατους κυρίους.)

Πόσο διαφορετικά τα πράγματα είναι, άραγε, τα πράγματα στην Ελλάδα; Δεν βρήκα κάποια σχετική έρευνα. Προσωπικά, όταν δούλευα σε γραφείο, ξόδευα όλη μου τη μέρα στο ίντερνετ - απλώς δεν έκανα για ‘κείνη τη δουλειά. Ο ιντερνετικός μου εθισμός δικαιώθηκε και δικαιολογήθηκε μόνο όταν άρχισα να εξασκώ ένα επάγγελμα που βασική του προϋπόθεση είναι να είσαι όλη την ημέρα online χωρίς τύψεις κι ενοχές. Είμαι σίγουρος ότι οι υπάλληλοι των δημοτικών υπηρεσιών του μικρού βρετανικού δήμου με καταλαβαίνουν πολύ καλά.

RETWEETS!

Η κρίση στη χώρα μας θα τελειώσει όταν o Aλμοδόβαρ φωνάξει «Cut». #melodrama (JoBlack)/// Στον δικό μας Τιτανικό η ορχήστρα θα παίζει Βίσση. (pascal_)/// Χτες το βράδυ, έξω απ’ τη Λυρική, είχαν σκεπάσει τα σκουπίδια μ’ ένα τεράστιο μαύρο βελούδινο πανί. #2012 (YannisNenes)/// Οι σημερινοί νταβατζήδες των συντεχνιών που προκαλούν κατάρρευση κάτι μου λέει πως θα είναι οι αυριανοί κοτζαμπάσηδες στα χαλάσματα. (kitsosmitsos)/// Δεν μπορείς να κυβερνήσεις όταν όλοι αντιδρούν και απεργούν. Απλώς δεν σε θέλουν. Με το ζόρι σωτήρας δεν γίνεται. Απλή λογική. (PanosTalk)///  Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν, για να γράψεις ένα πράμα πρέπει να ‘χεις διαβάσει εκατό. Είναι το σύμπαν του Γούντι Άλεν. Προσκυνώ. (elenirou)

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM