Συνεχίζονται οι κομψές και επαινετικές αναφορές της Ζωής Κωνσταντοπούλου προς τους πρώην συντρόφους της πάντα μέσω τουίτερ και σε ένα διάλλειμα στους διθυράμβους που γράφει για τον Πρωθυπουργό, αυτή τη φορά άφησε υπονοούμενα για τον σύντροφο υπουργό Νίκο Φίλη και για τους πακτωλούς που διαχειρίστηκε ως δ/ντής της Αυγής, τους οποίους θυμήθηκε τώρα, καθώς το κομματικό της καθήκον της επέβαλε να κάνει ως τώρα την πάπια. Το νεότερο δε ξεκατίνιασμα της με το διάδοχο της στην προεδρεία της Βουλής, Νίκο Βούτση, επιπέδου ποια πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα, αναδεικνύει το ηθικό πλεονέκτημα ΣΥΡΙΖΑ και μας κάνει να απορούμε πώς έχουμε ακόμα χαρτί υγείας ως χώρα.
•Τεράστιο πλήγμα δέχτηκε η τέχνη αφού μετά τις έντονες αντιδράσεις, κατέβηκε τελικά η παράσταση του Εθνικού που περιείχε αποσπάσματα του μεγάλου έλληνα νομπελίστα Σάββα Ξηρού πράγμα που πυροδότησε νέες αντιδράσεις, αυτή τη φορά από υποστηρικτικές της παράστασης και ουρλιαχτά για λογοκρισία, γιατί ως γνωστόν την λογοκρισία την επιβάλει το κοινό και όχι η εξουσία. Η μεγαλύτερη απώλεια βέβαια είναι ότι μετά από αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη, μάλλον ματαιώνονται τα σχέδια του αδελφού του συγγραφέα, Χριστόδουλου Ξηρού για ένα μεγαλοπρεπές μιούζικαλ στην Επίδαυρο.
•Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Μπαλαούρας έστειλε τον Καντ να μαζεύει χόρτα με την υπέροχη ερμηνεία του για το means to an end, δηλώνοντας ότι "οι οργανώσεις αυτές, όπως η 17Ν, είχαν ένα λαθεμένο, αλλά ένα ιδεώδες που ήταν υπέρ του ανθρώπου" προφανώς με τον ίδιο τρόπο που ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης είχε ένα ιδεώδες εναντίον της εκπόρνευσης του έρωτα αν και μάλλον χρησιμοποίησε λίγο υπερβολικές μεθόδους και οι Ναζί είχαν το ιδεώδες για το πώς φτιάχνεται το σωστό αρωματικό σαπούνι αλλά ήταν καπως αδικαιολόγητη η πρώτη ύλη.
•Σύμφωνα με τουί που έκανε η Σοφία Βέμπο των καιρών μας, Δήμος Βερύκιος, ο σοσιαλιστικός μετασχηματισμός της κοινωνίας συνεχίζεται με την ανάληψη της ευθύνης ελέγχου και διαχείρισης των μεταναστευτικών/προσφυγικών ροών από τον ένδοξο ελληνικό στρατό που αυτή τη περίοδο έχει την τύχη να βρίσκεται υπό την καθοδήγηση του στρατάρχη Πάνου Καμμένου. 'Οποιος από τους αναγνώστες είχε την τιμή να υπηρετήσει τις ένοπλες δυνάμεις, γνωρίζει πόσο αποτελεσματικές, δημοκρατικές και άρτια στελεχωμένες είναι και μπορεί να κοιμάται ήσυχος ότι όχι μόνο η έξοδος μας από τη συνθήκη Σέγκεν αλλά και ο αποκλεισμός μας από τη Eurovision ειναι πλέον εξασφαλισμένα.
•Με δέκα βόμβες μολότοφ επιτέθηκαν άγνωστοι στην οικία του υπουργού Επικρατείας Φλαμπουράρη η οποία βρίσκεται στην περιοχή των Εξαρχείων παρόλη την οικονομική κατάσταση του υπουργού η οποία μάλλον απέχει λίγο από των υπόλοιπων κατοίκων της φιλόξενης αλλά και μαχητικής αυτής γειτονιάς. Ο υπουργός είναι άνθρωπος λαϊκός και ντόμπρος και βρίσκει την Εκάλη βαρετή. "Δεν φεύγω από τα Εξάρχεια με τίποτα" δήλωσε ο κύριος Αλέκος, "εδώ φτιάχνεται ο καλύτερος φρέντο της πόλης".
•Πόλεμος ανακοινώσεων ξέσπασε μετά την δήλωση Κουμουτσάκου που καταδίκασε την ενέργεια αλλά φρόντισε να θυμίσει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε εκθρέψει τέτοια φαινόμενα, με τον ίδιο τρόπο που η βουλευτής Θεανώ Φωτίου είχε καταδικάσει τις επιθέσεις στον Άδωνι αλλά σύμφωνα με την ίδια "ειχε προκαλέσει" για να αποδειχτεί για μια φορά ακόμα ότι ηλιθιότητα είναι διακομματική και η μόνη ελπίδα παραμένει ο ξένος παράγοντας. Τον ίδιο αριθμό μολότοφ πέταξαν άγνωστοι στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ αλλά αυτό γίνεται κάθε βδομάδα και δεν προκαλεί καμιά εντύπωση πια, αφού αρκετοί θεωρούν ότι ο μοναδικός λόγος ύπαρξης πλέον του ΠΑΣΟΚ είναι για να εξασκούνται οι μπαχαλάκηδες και να βελτιώνουν την τεχνική τους.
•Σε μια κίνηση που άφησε αρκετούς με απορία, απαγόρευτηκαν οι συγκεντρώσεις χτες στην Αθήνα παρότι η σημερινή κυβέρνηση όχι μόνο αναδείχτηκε μέσα από τις συγκεντρώσεις αλλά είχε ασκήσει και δριμύτατη κριτική στην κυβέρνηση Σαμαρά για παρόμοιες προληπτικές απαγορέυσεις παρότι ο Σαμαράς συνομιλούσε κατευθείαν με την Παναγία και σύμφωνα με έγκυρες πηγές είχε πάρει τέτοιες εντολές από το Μεγαλόχαρη. "Οι δικές μας απαγορεύσεις είναι καλύτερες διότι είναι δικές μας" φέρεται να δήλωσε με αφοπλιστική ειλικρίνια υψολόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος.
•Το μεγάλο παιχνίδι βέβαια παίζεται από το πραγματικό αφεντικό της κυβέρνησης, Νίκο Παπά, ο οποίος ανασχεδιάζει τον τηλεοπτικό χάρτη με απώτερο σκοπό οι πολίτες να απολαμβάνουν αμερόπλητη ενημέρωση επιπέδου ΥΕΝΕΔ στο πιο ψηφιακό καθώς ο κ. Παπάς γνωρίζει ότι το πραγματικό πολίτευμα της χώρας είναι η τηλεοπτική δημοκρατία και χωρίς τον έλεγχο των τσοντοκάναλων, η επανάσταση θα καρκινοβατεί.