Ο καπιταλισμός με ανάβει!

Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
3
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter
Ο καπιταλισμός με ανάβει! Facebook Twitter

Ο Δημήτρης Πολυχρονιάδης είναι γεννημένος στη Θεσσαλονίκη το 1975. Ζει κι εργάζεται στην Αθήνα. Είναι διπλωματούχος Αρχιτέκτονας της Σχολής του Greenwich (BΑ Honours & Diploma in Architecture) με μεταπτυχιακές σπουδές στον Αστικό Σχεδιασμό. Είναι μέλος του Τ.Ε.Ε. από το 2000. Έχει εργαστεί σε σειρά μελετητικών γραφείων και τεχνικών εταιρειών με συμμετοχή τόσο στον σχεδιασμό όσο και στην επίβλεψη κατασκευής ιδιωτικών έργων. Το ακαδημαϊκό έτος 2001-02 παρακολούθησε το εργαστήριο σκηνογραφίας του Γ. Ζιάκα στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών.

Μεταξύ άλλων έχει κάνει σκηνικά για παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου, το Ιδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη, το 'Θέατρο Τέχνης' και το Θέατρo 'Θησείον', έχοντας συνεργαστεί με σημαντικούς Έλληνες σκηνοθέτες. Έχει βραβευθεί από το περιοδικό Αθηνόραμα για τα σκηνικά στην παράσταση 'Έξι πρόσωπα Ζητούν Συγγραφέα' (Εθνικό Θέατρο 2003). Έχει λάβει (μαζί με τον Δημήτρη Μαυρίκιο και τη Μαρία Βαρδάκα) από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών, το Βραβείο 'Κουν' Δραματουργίας Νεοελληνικού Έργου για το 'Τερατώδες Αριστούργημα' (Φεστιβάλ Επιδαύρου 2009).

Τον τελευταίο χρόνο κατασκευάζει γλυπτά με μικτή τεχνική που αντλούν στοιχεία από την αρχιτεκτονική και σκηνογραφική του εμπειρία. Τον Ιούνιο του 2011 έλαβε μέρος στην έκθεση The Cheaper Show, στο Βανκούβερ του Καναδά, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2012 συμμετείχε στο 'Πεδίο Δράση Κόδρα' στην Θεσσαλονίκη. 

*H πρώτη του ατομική έκθεση εγκαινιάστηκε στις 12 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 11 Μαΐου 2013, στην γκαλερί 'Μεταμόρφωσις' της Θεσσαλονίκης παράλληλα με την δουλειά του εικαστικού Γιώργου Τσόλη.

http://dimitris-polychroniadis.com

Αρχείο
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Αισθητικά υψηλού γούστου γλυπτά!!!Αλλά και σχόλιο για τη ζωή μας την υπονομευμένη!!Το καλύτερο σχόλιο στον καπιταλισμό,στον καπιταλισμό που μας κατακρεουργεί!!Μπράβο σου!!!Μακάρι να βλέπαμε την έκθεση και στην Αθήνα!
Εξαιρετική δουλειά! Πέρα από την εικαστική δυναμική των έργων, είναι δυνατοί και οι συνειρμοί στους οποίους οδηγεί μια "κρυφή δραματουργία", όπως η φρουτιέρα-σκηνικό που πρέπει να ξεστηθεί, πικρός συμβολισμός αλλοτινής απατηλής αφθονίας...Πολύ δυνατό και το τελευταίο έργο με την απειλή ενός καπιταλισμού που πολτοποιεί αφού πρώτα διεγείρει τις ορμές (μάλλον είναι η άλλη όψη του έργου της πρώτης φωτογραφίας).Έξοχες και οι φωτογραφίες των έργων! ΕΥΓΕ!