Όμως, το μαρτύριο της ψυχής του συνεχίζει να εκλιπαρεί για ναρκωτικά και αλκοόλ ώστε να μουδιάσει ο πόνος. Η Σιμπέλ,νέα, όμορφη και, όπως και ο Καχίτ, Γερμανίδα τουρκικής καταγωγής, αγαπάει πολύ τη ζωή για να είναι τυπική μουσουλμάνα. Για να δραπετεύσει από τη φυλακή της ευλαβούς, συντηρητικής της οικογένειας, προσποιείται απόπειρα αυτοκτονίας. Αλλά αυτό της φέρνει ντροπή, παρά ελευθερία. Μόνο ένας γάμος μπορεί να τη σώσει. Κι έτσι, παρακαλά τον Καχίτ να την παντρευτεί. Ο Καχίτ διστάζει, αλλά συμφωνεί. Ίσως για να τη σώσει. Ίσως για να κάνει κάτι με νόημα στη ζωή του. Μοιράζονται ένα διαμέρισμα και όχι πολλά άλλα.

Αυτή απολαμβάνει την ελευθερία της, αυτός βλέπει πού και πού την πρώην του. Μέχρι που ο έρωτας μπαίνει δειλά στη ζωή του. Καθώς ερωτεύεται τη Σιμπέλ, βρίσκει νέα χαρά για ζωή και τη δύναμη για να προχωρήσει. Η Σιμπέλ συνεχίζει να βλέπει κι άλλους άνδρες. Μέχρι που κι αυτή καταλαβαίνει πως είναι ερωτευμένη με τον Καχίτ. Μόνο που τώρα είναι αργά: η έκρηξη ζήλιας καταλήγει σ’ έναν βίαιο θάνατο. Ο Καχίτ μπαίνει στη φυλακή και η Σιμπέλ το σκάει για την Τουρκία. Η καρδιά της, ο νους της, η ψυχή της είναι μαζί με τον Καχίτ - αλλά για πόσο ακόμα;

Ισορροπώντας ανάμεσα στη νοσταλγία του για την Τουρκία και τον πραγματισμό της Γερμανίας όπου μεγάλωσε, ο Φατίχ Ακίν έφτιαξε έναν από τους αξέχαστους ανδρικούς χαρακτήρες της δεκαετίας, τον απεγνωσμένο Καχίτ, στο δράμα που του άνοιξε τις πόρτες για την αναγνώριση. Είναι ενδιαφέρον ότι ο Ακίν δίστασε να κάνει το Μαζί Ποτέ δραματική ταινία, ξεκινώντας το θέμα για κωμωδία!

Το ίδιο του είχε συμβεί και με το Soul Kitchen, που το ξεκίνησε για κωμωδία, στα γυρίσματα του βγήκε δράμα και το ξαναμόνταρε για να φέρει το γέλιο που επιθυμούσε - και ο Γούντι Άλεν κάνει ταινίες με τόνο που θα μπορούσε να είναι ο αντίθετος από αυτόν που επιλέγει και να λειτουργήσει εξίσου καλά. Το δίκοπο πατινάζ του Ακίν στο έργο του φανερώνει μια ολιστική αντίληψη της ζωής ως αστείας τραγωδίας με αναπάντεχη διαδρομή, συνυφασμένη με τη μοίρα των χαρακτήρων. Τα πάντα είναι θέμα επιλογής. Γι’ αυτό και πάντα καταφέρνει να έχει βάθος στη ματιά του. Το Μαζί Ποτέ είναι το ουσιαστικό, μετωπικό ντεμπούτο ενός μοναδικού δημιουργού.