Η απόδοση του Ιούλιου Καίσαρα του Σαίξπηρ έρχεται στο τέλος της και οι καλλιτέχνες ανταμείβονται με ενθουσιώδη χειροκροτήματα. Τα φώτα σβήνουν, οι ηθοποιοί αποχωρούν από τη σκηνή κι επιστρέφουν στα κελιά τους. Είναι όλοι τους τρόφιμοι της φυλακής, υψίστης ασφαλείας, Ρεμπίμπια, στα προάστια της Ρώμης. Ένας από αυτούς σχολιάζει: «Από τότε που ανακάλυψα την τέχνη, αυτό το κελί έχει γίνει πραγματικά μια φυλακή». Η κάμερα των Ιταλών δημιουργών καταγράφει την κουβέντα και τη διανομή των ρόλων, την οντισιόν, τις προετοιμασίες, και εν τέλει το ανέβασμα της παράστασης Ιούλιος Καίσαρας, με πρωταγωνιστές πραγματικούς κρατούμενους των φυλακών. Η ταινία διαρκεί 76 λεπτά κι αποτελεί μια μεταφορά όλο συμβολισμούς, ένα πείραμα, ένα παιχνίδι αναμόρφωσης, ή καλύτερα έναν άκρως ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης της ελευθερίας, με φόντο το περιβάλλον των φυλακών. Πώς, δηλαδή, κλείνεται ο ρεαλισμός σε πλαίσιο και μεταγράφεται διαμέσου της τέχνης ενός κλασικού έργου του Σαίξπηρ.
Η απόδοση του Ιούλιου Καίσαρα του Σαίξπηρ έρχεται στο τέλος της και οι καλλιτέχνες ανταμείβονται με ενθουσιώδη χειροκροτήματα. Τα φώτα σβήνουν, οι ηθοποιοί αποχωρούν από τη σκηνή κι επιστρέφουν στα κελιά τους. Είναι όλοι τους τρόφιμοι της φυλακής, υψίστης ασφαλείας, Ρεμπίμπια, στα προάστια της Ρώμης. Ένας από αυτούς σχολιάζει: «Από τότε που ανακάλυψα την τέχνη, αυτό το κελί έχει γίνει πραγματικά μια φυλακή». Η κάμερα των Ιταλών δημιουργών καταγράφει την κουβέντα και τη διανομή των ρόλων, την οντισιόν, τις προετοιμασίες, και εν τέλει το ανέβασμα της παράστασης Ιούλιος Καίσαρας, με πρωταγωνιστές πραγματικούς κρατούμενους των φυλακών. Η ταινία διαρκεί 76 λεπτά κι αποτελεί μια μεταφορά όλο συμβολισμούς, ένα πείραμα, ένα παιχνίδι αναμόρφωσης, ή καλύτερα έναν άκρως ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης της ελευθερίας, με φόντο το περιβάλλον των φυλακών. Πώς, δηλαδή, κλείνεται ο ρεαλισμός σε πλαίσιο και μεταγράφεται διαμέσου της τέχνης ενός κλασικού έργου του Σαίξπηρ.