Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις εφημερίδων παγκοσμίως- Σε ποια χώρα αγοράζονται μόλις 7 ανά 100 κατοίκους

Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις εφημερίδων παγκοσμίως- Σε ποια χώρα αγοράζονται μόλις 7 ανά 100 κατοίκους Facebook Twitter
0

Η κυκλοφορία των εφημερίδων στην Αυστραλία βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο όλων των εποχών, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.


Τα στοιχεία, που δημοσιεύονται από την εφημερίδα The New York Times, αποκαλύπτουν πως μόλις επτά εφημερίδες ανά 100 ανθρώπους αγοράζονται καθημερινά στην Αυστραλία, καταγράφοντας πτώση κατά 45% από το 2011.

Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις εφημερίδων παγκοσμίως- Σε ποια χώρα αγοράζονται μόλις 7 ανά 100 κατοίκους Facebook Twitter


Τα στοιχεία των New York Times δείχνουν πως η Ιαπωνία είναι πρώτη στην κυκλοφορία των εφημερίδων με 34 να αγοράζονται στη χώρα ανά 100 κατοίκους ενώ στη Βρετανία αγοράζονται 16, στον Καναδά 14 και στις ΗΠΑ 12 ανά 100 κατοίκους.

Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις εφημερίδων παγκοσμίως- Σε ποια χώρα αγοράζονται μόλις 7 ανά 100 κατοίκους Facebook Twitter


Η εταιρεία Fairfax Media έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να διακόψει την έκδοση των δύο μεγάλων φύλλων της, The Age και The Sydney Morning Herald, αφού κατά το οικονομικό έτος 2015-2016 κατάγραψε ζημιά 680 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ.


Ωστόσο, παρά τα τελευταία στοιχεία, ο διευθύνων σύμβουλος της News Corporation Ρόμπερτ Τόμσον υποστηρίζει πως τα έντυπα μέσα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν έναν ρόλο στις εκδόσεις, οι οποίες αφορούν πλέον πολλές πλατφόρμες. "Πρέπει να θέσουμε σε εφαρμογή τις αξίες μας σε όλες τις πλατφόρμες και στον λαό μας", δηλώνει ο Τόμσον στο προσωπικό της Daily Telegraph του Σίδνεϊ σε σχόλιά του που δημοσιεύονται σήμερα. "Υπάρχει εκεί έξω ένα μεγάλο καζάνι με μπούρδες για περιεχόμενο. Τις παρέχουν ελεύθερα και με τη σέσουλα διανομείς και ανακυκλωτές που δεν είναι περιβαλλοντικά υγιείς, αλλά το ειδησεογραφικό αντίστοιχο των βρώμικων ορυχείων. Γι' αυτό πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να προστατεύσουμε την πνευματική ιδιοκτησία μας και να επιβεβαιώσουμε τις αξίες μας και την πρωτοκαθεδρία των πράξεων και της δημιουργίας", τονίζει ο Τόμσον.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM