Θα μπορούσαμε να χωρίσουμε τους οδηγούς στους αυτοκινητόδρομους σε δύο κατηγορίες: εκείνους που εκνευρίζονται όταν βλέπουν ανθρώπους να οδηγούν στην αριστερή λωρίδα και σε εκείνους οι οποίοι οδηγούν κάθε μέρα σε αυτή τη λωρίδα και δεν έχουν ιδέα ποιο είναι το πρόβλημα.
Κάθε κράτος, έχει κάποια νομοθεσία που περιορίζει τη χρήση της αριστερής λωρίδας σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας καθώς και σε αυτοκινητόδρομους. Αυτό δε σημαίνει πως απαγορεύεται η χρήση της αριστερής λωρίδας, απλά αυτή χρησιμεύει στο να προσπεράσεις άλλα αυτοκίνητα που κινούνται στη δεξιά λωρίδα.
Ακόμη κι αν οδηγείς γρήγορα, σχεδόν πάντα θα υπάρχει κάποιος που οδηγεί πιο γρήγορα από εσένα. Οπότε αν επιστρέψεις στην δεξιά λωρίδα αμέσως μετά την προσπέρασή σου, το αυτοκίνητο που κινείται πιο γρήγορα θα μπορέσει να σε περάσει και έτσι θα φτάσετε και οι δύο γρήγορα στον προορισμό σας. Διαφορετικά, δημιουργείται κίνηση, μια παράμετρος που μειώνει την ασφάλεια στους δρόμους.
Οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι είναι το ζωντανό παράδειγμα για το πώς οι δρόμοι θα έπρεπε να μοιάζουν εάν καθένας από μας ακολουθούσε τον παραπάνω κανόνα. Το γερμανικό σύστημα στους αυτοκινητόδρομους έχει να επιδείξει χαμηλότερα ποσοστά ατυχημάτων και δυστυχημάτων ακόμη κι αν τα όρια ταχύτητας είναι υψηλότερα. Δεν είναι μόνο θέμα ευγένειας στους ανθρώπους και οδηγούς που βρίσκονται πίσω σου στο δρόμο, αλλά είναι ένα πραγματικό και σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Με πληροφορίες από το VOX