Έφτασαν, λίγο μετά τις 17.00 και οι τελευταίες δυνάμεις των τρακτέρ, από τις περιοχές Χαλάστρας, Μαλγάρων και Σίνδου Θεσσαλονίκης, που αναμένονταν στο τελωνείο των Ευζώνων και ειδικότερα στον κόμβο της Ειδομένης, στα σύνορα Ελλάδας - ΠΓΔΜ, σημείο το οποίο από χθες το απόγευμα «κατέλαβαν» αγρότες και κτηνοτρόφοι της Κεντρικής Μακεδονίας. Νωρίτερα, στο σημείο έφτασαν αγρότες απο το Νησέλι Αλεξάνδρειας Ημαθίας και το Αιγίνιο Πιερίας.
Όπως επισήμαναν, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, αγρότες και κτηνοτρόφοι που βρίσκονται στον κόμβο της Ειδομένης, σε απόσταση 200 περίπου μέτρων από τα σύνορα της Ελλάδας - ΠΓΔΜ, στις 19.00 θα γίνει γενική συνέλευση προκειμένου να αποφασιστεί το τι μέλλει γενέσθαι.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος του Αγροκτηνοτροφικού Συλλόγου Δήμου Παιονίας Κιλκίς, Θωμάς Καρυπίδης, είπε πως «εάν οι αστυνομικές δυνάμεις δεν εμποδίσουν τις επιπλέον δυνάμεις που περιμένουμε στο σημείο, σε ένδειξη καλής θέλησης θα δώσουμε στην κυκλοφορία ένα ρεύμα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Ευζώνων».
Τονίζεται, ότι στην περιοχή έχουν σχηματιστεί ουρές από φορτηγά και νταλίκες, λόγω του αποκλεισμού, ενώ όπως σημείωσαν αγρότες και κτηνοτρόφοι που βρίσκονται στο μπλόκο «όσα φορτηγά ή νταλίκες μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα τα περνάνε».
Υπενθυμίζεται, ότι αγρότες και κτηνοτρόφοι του Δήμου Παιονίας συγκεντρώθηκαν προχθές σε μικρή απόσταση από το τελωνείο των Ευζώνων και 1.000 μέτρα προ του κόμβου της Ειδομένης. Χθες, το μπλόκο ενισχύθηκε με συναδέλφους τους από τα Γιαννιτσά, την Χαλκηδόνα και το Κιλκίς.
Σέρρες: Αποχώρησαν από τον Προμαχώνα οι αγρότες, παρέμειναν τα τρακτέρ
Αποχώρησαν από το τελωνείο του Προμαχώνα στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα οι αγρότες και κτηνοτρόφοι του νομού Σερρών, που βρέθηκαν στο σημείο νωρίς το πρωί, με τα αγροτικά τους οχήματα και άλλα ιδιωτικής χρήσης. Τα τρακτέρ εξακολουθούν να βρίσκονται παραταγμένα στη διασταύρωση Σιδηροκάστρου, έξω από τον Λευκώνα.
Υπενθυμίζεται ότι από τις 13.00 και για περίπου μία ώρα, αγρότες και κτηνοτρόφοι του νομού Σερρών πραγματοποίησαν, πεζή, συγκέντρωση διαμαρτυρίας 100 μέτρα από το τελωνείο του Προμαχώνα.
σχόλια