Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event

Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
0

Σε μια μοναδική βραδιά στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, οι φίλοι των adidas Originals έζησαν την απόλυτη εμπειρία του σύγχρονου sneaker culture και είδαν από κοντά την εξέλιξη της iconic σειράς Εquipment από το 1991 μέχρι και σήμερα.


Όλη η ιστορία του EQT παρουσιάστηκε μέσα από ειδικά σχεδιασμένα happenings και installations, αποκλειστικά για εκείνο το βράδυ, σε ένα once-in-a-lifetime event. Ο χώρος του παλαιού Χρηματιστηρίου Αθηνών αναδιαμορφώθηκε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο και υποδέχτηκε όλους τους sneakerheads που είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πορεία του θρυλικού EQT μέσα στο χρόνο και να γίνουν μέρος της ιστορίας του. Το διαχρονικό EQT της adidas, που ξεκίνησε ως το ultimate αθλητικό παπούτσι, επηρεάστηκε από τις εξελίξεις κάθε εποχής και μεταμορφώνεται σε σύμβολο μόδας. Το νέο μοντέλο EQT Support ADV επανατοποθετείται στη σύγχρονη κουλτούρα και συμβολίζει οτιδήποτε είναι σημαντικό και ουσιώδες με το motto "Everything that is essential. Nothing that is not".

Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter


Τα βλέμματα όλων κέντρισε η έκθεση με τα 122 EQT sneakers από την προσωπική συλλογή του Marc Leuschner, ή αλλιώς του Mr. EQT, ιδιοκτήτη του γνωστού sneaker store Overkill που βρίσκεται στην καρδιά του Βερολίνου και αποτελεί πόλο έλξης για τους λάτρεις των sneakers, του graffiti art και του streetwear της γερμανικής πρωτεύουσας. Ο ξεχωριστός καλεσμένος της βραδιάς, ένας από τους πιο γνωστούς συλλέκτες sneakers παγκοσμίως, βρέθηκε στην Αθήνα αποκλειστικά για το event και μοιράστηκε με όλους την αγάπη του για τα sneakers, τις γνώσεις του για την εξέλιξη και τη φιλοσοφία τους αλλά και την προσωπική του σχέση με την adidas και το EQT που μετρά περισσότερα από 25 χρόνια.


Η ταινία μικρού μήκους «Only the Essentials» των adidas Originals που προβλήθηκε στο χώρο, εξιστορούσε την πορεία του iconic sneaker που έφερε την επανάσταση στη μόδα και στον τρόπο προσέγγισής της τη δεκαετία του '90. Στο event προβλήθηκαν επίσης video-art υλικά, η EQT έκθεση φωτογραφίας του Γερμανού φωτογράφου Juergen Teller, καθώς και φωτογραφικά στιγμιότυπα του Πάνου Γεωργίου από το πρόσφατο ταξίδι μαζί με τους Γιώργο Μαυρίδη, Δημήτρη Πέτρου και Κώστα Σπαθή στο Βερολίνο για την πρώτη παρουσίαση του νέου EQT.

Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter


Το interactive video game Tetris που σχεδιάστηκε ειδικά για τη βραδιά, ταξίδεψε πίσω στο χρόνο και στη παιδική τους ηλικία εκπροσώπους των media, influencers και όλους τους φίλους των adidas Originals, αποτελώντας ένα ιδιαίτερο μέσο για την ανακάλυψη όλων των βασικών στοιχείων που συνθέτουν το EQT. H ομάδα mobile DIY parties Yes it does!! Sure it does!! έδωσε το ρυθμό στο μεγάλο party που ακολούθησε και ήταν ανοιχτό για όλους. Η Heineken πρόσφερε premium μπύρες, ενώ η Βίκος Cola και Βίκος Γκαζόζα, ξεδίψασαν όλους όσοι βρέθηκαν στο μοναδικό αυτό event.


Ό,τι καλύτερο από την ιστορία των adidas Originals παρουσιάστηκε στη νέα του μορφή, σε ένα σκηνικό που ένωσε την παλαιότερη με τη σύγχρονη sneaker κουλτούρα, δίνοντας το μήνυμα ότι η δημιουργικότητα είναι ανεξάντλητη. Με την κληρονομιά του θρυλικού sneaker να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια όλων, το νέο κεφάλαιο της ιστορίας του EQT άνοιξε στην Αθήνα με ένα μοναδικό event που επαναπροσδιόρισε το streetstyle, αποδεικνύοντας ότι το brand συμβαδίζει πάντα με το ιδιαίτερο και το ανατρεπτικό.

Το νέο EQT Support ADV είναι ήδη διαθέσιμο σε επιλεγμένα sneaker stores και στο adidas Originals Fashion Corner στο attica, City Link.

Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
Η Αθήνα υποδέχτηκε το νέο EQT σε ένα event Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM