Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς

Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter
1
Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter

Η «δικτατορία» του αδύνατου μοιάζει να καταρρέει καθώς πολλοί σχεδιαστές πλέον αποφάσισαν πως έπρεπε να διευρύνουν τη γκάμα των μοντέλων τους και να προβάλλουν όλο και πιο διαφορετικούς σωματότυπους από αυτούς που παραδοσιακά όριζαν τη μόδα.

Ο διάσημος και ισχυρός αμερικανός σχεδιαστής Μάικλ Κορς παρουσίασε για πρώτη φορά ένα μοντέλο με διαφορετικές αναλογίες στην πασαρέλα του για την Εβδομάδα Μόδας της Νέα Υόρκης.

Η Άσλεϊ Γκράχαμ, η πιο γνωστή ίσως από τις επαγγελματίες που ο χώρος έχει βαφτίσει «plus sized» περπάτησε χθες στο πλευρό διάσημων μοντέλων, όπως η Μπέλα Χάντιντ και η Κένταλ Τζένερ.

Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter
(Dimitrios Kambouris/Getty Images for Michael Kors)
Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter
O σχεδιαστής και το μοντέλο μετά την επίδειξη (Dimitrios Kambouris/Getty Images for Michael Kors)

Στο πλαίσιο της επίδειξης για την συλλογή φθινόπωρο-χειμώνας του δημιουργού, η Άσλεϊ Γκράχαμ, που φοράει νούμερο 48, ήταν ντυμένη με ένα γούνινο γκρι σακάκι συνδυασμένο με ένα μαύρο φόρεμα.

Η Αμερικανίδα είναι 28 ετών και φέτος διανύει μια από τις καλύτερες χρονιές της στα επαγγελματικά ενώ την ακολουθούν 3 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου στο Instagram.

Έχει ήδη καταρρίψει κάθε ταμπού περί αναλογιών από τον περασμένο χρόνο καθώς υπήρξε η πρώτη γυναίκα που πόζαρε στο αφιέρωμα με μαγιό του περιοδικού Sports Illustrated. Επιπλέον φωτογραφήθηκε μαζί με άλλα μοντέλα στο εξώφυλλο του περιοδικού Vogue του Μαρτίου.

Ο Μάικλ Κορς δείχνει να εξελίσσεται σε σύγκριση με την Εβδομάδα Μόδας του Σεπτεμβρίου, όταν ο ίδιος εξηγούσε στην USA Today ότι του ήταν αδύνατο να συμπεριλάβει μοντέλα με πλούσιες αναλογίες για «υλικοτεχνικούς» λόγους.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βραβείο Ρίμπα: Στους Kazuyo Sejima και Ryue Nishizawa το Χρυσό Μετάλλιο Αρχιτεκτονικής 2025

Πολιτισμός / Βραβείο RIBA: Στους Kazuyo Sejima και Ryue Nishizawa το χρυσό μετάλλιο αρχιτεκτονικής 2025

Πρόκειται για δύο πραγματικούς πρωτοπόρους της αρχιτεκτονικής, που με ένα εμπνευσμένο πρότυπο για το μέλλον του δομημένου μας περιβάλλοντος δείχνουν αθόρυβα τον δρόμο στους άλλους αρχιτέκτονες.
LIFO NEWSROOM
Η Αργυρώ Χιώτη νέα Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου

Πολιτισμός / Η Αργυρώ Χιώτη νέα Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου

Η απόφαση ελήφθη στο πλαίσιο της ανοιχτής διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος, όπως προβλέπει η νομοθεσία, με την επιτροπή να καταλήγει στην εισήγησή της μετά από αξιολόγηση των υποψηφίων
LIFO NEWSROOM
Το Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών αναγνωρίζεται ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς

Πολιτισμός / Το Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών αναγνωρίζεται ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς

Το Σπαθάρειο Μουσείο ιδρύθηκε το 1991 σε συνεργασία με τον Δήμο Αμαρουσίου και στεγάστηκε αρχικά στην πλατεία Κασταλίας, προτού μεταφερθεί σε ιδιόκτητο κτήριο του Δήμου
LIFO NEWSROOM
Εγκαίνια για το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία

Πολιτισμός / Εγκαίνια για το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία

Η συντομογραφία του μουσείου, GEM (Grand Egyptian Museum), παραπέμπει και στην αγγλική λέξη "gem", που σημαίνει «πολύτιμος λίθος», τονίζοντας έτσι τη σημασία και τη μοναδικότητα του μουσείου ως ένα «κόσμημα» της αιγυπτιακής πολιτιστικής κληρονομιάς
LIFO NEWSROOM
Ένας οσκαρικός διεκδικητής, ένα υπέροχο μελόδραμα κι ένα arthouse slasher από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ένας οσκαρικός διεκδικητής, ένα υπέροχο μελόδραμα κι ένα arthouse slasher από αύριο στους κινηματογράφους

Το πολυσυζητημένο «Brutalist» του Μπρέιντι Κόρμπετ, η ευχάριστη έκπληξη που λέγεται «All Shall be Well» και η sui generis ταινία τρόμου «In a Violent Nature» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Επικονωνιακά στρατηγική η πράξη του Κορς (για να ησυχάσει τα πνεύματα με το κράξιμο που έφαγε) και από την άλλη ίσως η αρχή του τέλους για τα ανορεκτικά κορίτσια της πασαρέλας;