Στην κατάργηση των «διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν» σκοπεύει να προχωρήσει το YouTube. Η αλλαγή αυτή πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους και όπως επιβεβαίωσε η Google, η πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο επιδιώκει να επικεντρωθεί σε «φορμά τα οποία ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές».
Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές και για τον λόγο αυτόν η Google σκοπεύει να εισαγάγει διαφημιστικά βίντεο τα οποία θα είναι πολύ μικρότερα σε μήκος.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC επικαλούμενο δηλώσεις αναλυτών, τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται συχνά πυκνά στα βίντεο που προβάλλονται στο YouTube αποτελούν κατάλοιπο της ιδεολογίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στην τηλεόραση. Με την κίνηση αυτή στην οποία σκοπεύει να προβεί η Google, οι διαφημιστές θα αναγκαστούν να γίνουν πιο δημιουργικοί ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, υποστηρίζουν.
Βεβαίως η Google δεν σκέπτεται μόνο τους χρήστες προχωρώντας σε αυτή την κίνηση αλλά κυρίως το συμφέρον της. Κι αυτό γιατί ακριβώς εξαιτίας αυτών των διαφημίσεων που δεν μπορούσε κάποιος να παρακάμψει, οι χρήστες χρησιμοποιούσαν φίλτρα που μπλόκαραν συνολικά τις διαφημίσεις, προκαλώντας ζημιά στην εταιρεία.