Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια

0

Την Πέμπτη 4 Μαΐου, η σκηνή του BOX Athens «ντύθηκε» στα χρώματα της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, και υποδέχτηκε πλήθος καλεσμένων σε ένα μοναδικό πάρτι που διοργάνωσε η Coca-Cola. Η κορύφωση της βραδιάς έφτασε με την ανακοίνωση της συνεργασίας με τον Σάκη Τανιμανίδη, ο οποίος θα είναι ο Έλληνας πρεσβευτής της καμπάνιας του νέου προϊόντος. Τη σκηνή γέμισε με την παρουσία του, το γνωστό συγκρότημα ONIRAMA, χαρίζοντας το δικό του “Taste the Feeling” ρυθμό, σε μια ανατρεπτική βραδιά που κατάφερε να αφυπνίσει όλες τις αισθήσεις των καλεσμένων, και να χαρίσει πολλές Coca-Cola στιγμές.

Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter
Η Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Coca-Cola Hellas, μαζί με το Θοδωρή Μαραντίνη

Εσύ τι νιώθεις όταν κλείνεις τα μάτια; Το συγκρότημα ONIRAMA, ερμήνευσε για πρώτη φορά live στη σκηνή του BOX Athens, το τραγούδι «Κλείσε Τα Μάτια 2017», που είναι η ελληνική προσαρμογή του γνωστού τραγουδιού της καμπάνιας της Coca-Cola, “Taste The Feeling”. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν πρώτοι το νέο video clip του συγκροτήματος, τα γυρίσματα του οποίου αναδεικνύουν διάφορα μέρη της Ελλάδας, με βασικό πρωταγωνιστή τον Σάκη Τανιμανίδη.

Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter
Ο Θοδωρής Μαραντίνης live στη σκηνή του BOX Athens

Ως μια προσωπικότητα που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία και την εικόνα της μάρκας, ο Σάκης Τανιμανίδης, επιλέχθηκε να είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας του νέου προϊόντος και επιβεβαιώνει πως η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, μπορεί να γίνει ο απόλυτος σύμμαχος για όσους επιθυμούν να απολαμβάνουν φυσικά... κάθε στιγμή της καθημερινότητας.

                                  

Η Coca-Cola, πιστή στο όραμα και τη νέα παγκόσμια στρατηγική της, που εστιάζει ακόμη περισσότερο στο να ακούει τους καταναλωτές της, οι οποίοι επιλέγουν ολοένα και περισσότερο προϊόντα με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη, παρουσίασε για πρώτη φορά παγκοσμίως στην Ελλάδα, το νέο προϊόν, μια επιλογή χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, πάντα με την υπέροχη γεύση που περιμένει κανείς από την Coca-Cola.

Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter
Ο Γιώργος Καπουτζίδης μαζί με τη Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν πολλοί φίλοι της Coca-Cola, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την υπέροχη γεύση του πέμπτου μέλους της οικογένειας Coca-Cola στην Ελλάδα. Παράλληλα, κρατώντας τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, πόζαραν μπροστά από το φωτογραφικό φακό γνωστού Έλληνα καλλιτέχνη και ένιωσαν για λίγο «Coca-Cola» πρωταγωνιστές, αφού στο τέλος της βραδιάς έλαβαν την προσωπική επαγγελματική φωτογραφία τους.

Δυνατή μουσική, εκπλήξεις και αμέτρητες στιγμές απόλαυσης, ήταν ο απολογισμός μιας μοναδικής Coca-Cola βραδιάς, που ενθουσίασε τους παρευρισκόμενους!

Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter
Η ομάδα Marketing της Coca-Cola Hellas μαζί με τους ONIRAMA
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM