☛ Για «πειράματα νέου κωλοπαιδισμού και κοινωνικής συναναστροφής στο μετρό» έγραψε ο Δημήτρης Πολιτάκης και ο/η σουρεάλ του έδωσε συγχαρητήρια για το άρθρο:
«Πρέπει να είστε ο πρώτος που θίγει τη συγκεκριμένη, σκληρή συμπεριφορά ορισμένων απέναντι σ' εκείνους, συνήθως ηλικιωμένους ή απλώς μη εξοικειωμένους με τις κυλιόμενες σκάλες, που δεν γνωρίζουν την πρακτική τού να στέκεσαι στη δεξιά πλευρά τους.
Με εξοργίζει κι εμένα αυτή η αγένεια και το ύφος του στυλ "μα, δεν έχεις πάει Λονδίνο". Καταρχάς, πρέπει να αντιληφθούν πως ακόμα και στο Λονδίνο, που έχει μετρό 100+ χρόνια, από τα μεγάφωνα επισημαίνεται συνεχώς πως πρέπει να στεκόμαστε δεξιά, πράγμα που σημαίνει πως όσα χρόνια και να λειτουργεί το μετρό, πάντοτε θα υπάρχουν άνθρωποι, ηλικιωμένοι, επισκέπτες από άλλες χώρες ή την αγγλική επαρχία κ.λπ., που δεν γνωρίζουν αυτήν τη συνήθεια. Δεν θεωρείται δηλαδή πως ντε και καλά είναι αυτονόητη γνώση, λες και το μαθαίνουν τα παιδιά από μικρά, μαζί με το να τρώνε με μαχαιροπίρουνο.
Δεύτερον, πρέπει να καταλάβουν κάποιοι πως το να μην είσαι απόλυτα εξοικειωμένος με νέες συνήθειες που φέρνει η εξέλιξη δεν σε κάνει ούτε καθυστερημένο ούτε "γίδι" (αγαπημένη λέξη πολλών).
Ας είμαστε όλοι περισσότερο ευγενείς, ακόμα κι όταν χρειάζεται να εξηγήσουμε στον άλλο πως κάνει κάποιο λάθος, πως προηγούμαστε κ.λπ. Οk, αν πέσουμε σε σταρχιδιστή, μπορεί να εκνευριστούμε και θα 'χουμε δίκιο.
Όμως ας μην προκαταλαμβάνουμε τον εαυτό μας πως όλοι οι άλλοι είναι ντε και καλά παρτάκηδες».
☛ Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη πήρε η Μαρία Παππά απ' τον καλλιτέχνη Αμπουμπακάρ Φοφανά που έβαψε μπλε τα πρόβατα στη Γεωπονική Σχολή Αθηνών. Οι αντιδράσεις ήταν πολλές και, ενίοτε, οργισμένες. Μας έγραψε η κυρία Έλλη Στούρνα, εκτός των άλλων: «Πρώτον, αυτό το οποίο ξεχνάτε να αναφέρετε, κ. Παππά, είναι πως το "έργο" αυτό είναι παράνομο στην Ελλάδα. Ή μήπως θεωρείτε ότι η τέχνη είναι και υπεράνω κάθε νομοθεσίας; Πρόκειται για το άρθρο 12 του νόμου 4039/2012, με το οποίο η ίδια έχω καταθέσει καταγγελία για αντίστοιχη περίπτωση, η οποία και έγινε απόλυτα αποδεκτή από την ΕΛ.ΑΣ., μια και πρόκειται για αυτεπάγγελτο αδίκημα (...) Δεύτερον, ως υποστηρίκτρια της εν λόγω "άχρωμης" διαμαρτυρίας αλλά και άλλων παρεμφερών δράσεων, οφείλω να σας ενημερώσω ότι εμείς οι περίεργοι άνθρωποι που διαμαρτυρόμαστε για τη χρήση ζώων που "σώθηκαν από πασχαλινά τραπέζια" και που "φαίνεται να περνούν καλά" δεν υποστηρίζουμε κανενός είδους χρήση ζώων και για κανέναν σκοπό στο πλαίσιο μιας διευρυμένης αλληλεγγύης. Αυτό δεν μας κάνει περίεργους, υστερικούς ή παράλογους. Η συζήτηση για τη χρήση και την εκμετάλλευση των μη ανθρώπινων ζώων είναι ενεργή και πραγματοποιείται σε διαφορετικούς τομείς σε πανεπιστήμια όλου του κόσμου, καθώς άπτεται διαφορετικών ζητημάτων και κλάδων (ηθική για τα ζώα, περιβαλλοντική ηθική, ηθική των επιχειρήσεων, φιλοσοφία του νου, φιλοσοφία του δικαίου, βιοηθική, φιλοσοφία της βιολογίας, νευροεπιστήμες, ψυχολογία κ.ο.κ.). Οπότε, αντί να απαξιώνετε άμεσα μια ειρηνική διαμαρτυρία, αναζητήστε τα ονόματα μεγάλων φιλοσόφων όπως ο P. Singer, ο T. Regan, o G. Francione, o G. Steiner, η L. Gruen ή η C. Adams. Γιατρών όπως ο Gregers ή ο McDougall. Ψυχολόγων όπως η Melany Joy. Αν θεωρείτε ότι θα έπρεπε να νιώσουμε ανακούφιση που τα ζώα αυτά δεν σφάχτηκαν (λες και δεν θα σφαχτούν στο μέλλον!), μάλλον δεν έχετε καν κατανοήσει την ουσία του ζητήματος. Σε κάθε περίπτωση, παραμένουμε στη διάθεσή σας αν θελήσετε να ακούσετε όσα έχουμε να πούμε. Άλλωστε, η LiFO ουκ ολίγες φορές έχει προωθήσει διαμαρτυρίες μας (όπως αυτές που προανέφερα), ακόμα και το Vegan Festival που πραγματοποιούμε. Άρα, σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται να ακούσουν και να προωθήσουν όσα έχουμε να πούμε».