Ο Άλις Κούπερ είχε ξεχασμένο στην αποθήκη έναν Γουόρχολ, αξίας εκατομμυρίων

Ο Άλις Κούπερ είχε ξεχασμένο στην αποθήκη έναν Γουόρχολ, αξίας εκατομμυρίων Facebook Twitter
EPA/AXEL HEIMKEN
1

Ένα έργο τέχνης του Άντι Γουόρχολ, ξεχασμένο για περισσότερο από 40 χρόνια σε μία αποθήκη, δίπλα σε εξοπλισμό για μουσικές περιοδείες, βρήκε ο διάσημος «νονός της shock rock» Άλις Κούπερ.

Ο αμερικανός ροκ σταρ είχε ξεχάσει την ύπαρξη του έργου, το οποίο είχε λάβει ως δώρο τη δεκαετία του 1970.

Πρόκειται για μία μεταξοτυπία που έχει τίτλο «Little Electric Chair» (μικρή ηλεκτρική καρέκλα), από τη σειρά έργων «Death and Disaster» του Άντι Γουόρχολ. Σύμφωνα με το BBC, μία παρόμοια εκδοχή του έργου τέχνης του Γουόρχολ είχε πωληθεί σε δημοπρασία το 2014 για 10,5 εκατομμύρια δολάρια.

Ο μάνατζερ του Κούπερ, Σεπ Γκόρντον, μιλώντας στο BBC είπε πως το έργο βρισκόταν τυλιγμένο σε μία συσκευασία-σωλήνα, αποθηκευμένο σε ένα ντουλάπι, μαζί με μία συλλογή αναμνηστικών αντικειμένων (props) που χρησιμοποιούσε στη σκηνή ο μουσικός το 1970. Εκείνη τη δεκαετία, ο Κούπερ και ο Γουόρχολ γνωρίστηκαν και έγιναν φίλοι.

Ο Άλις Κούπερ είχε ξεχασμένο στην αποθήκη έναν Γουόρχολ, αξίας εκατομμυρίων Facebook Twitter
Το έργο του Γουόρχολ «Little Electric Chair».

«Ήταν μια εποχή ροκ εντ ρολ, κανένας από εμάς δεν σκεφτόταν τίποτα», δήλωσε ο Γκόρντον, σημειώνοντας ότι «ήταν όλα ένα συνοθύλευμα ναρκωτικών και ποτών».

Η τότε σύντροφος του Άλις Κούπερ, Σίντι Λανγκ, είχε ζητήσει από τον Γκόρντον να αγοράσει το έργο εκ μέρους της για περίπου 2.500 δολάρια, καθώς ήθελε να το δώσει στον μουσικό ως δώρο για τα γενέθλιά του. Σύμφωνα με τον μάνατζερ, εκείνη την περίοδο ο Κούπερ χρησιμοποιούσε ως μέρος του σκηνικού στις συναυλίες, μία «ηλεκτρική καρέκλα» που έμοιαζε με εκείνη του πίνακα.

Το έργο ξεχάστηκε και μόνο πρόσφατα ο Γκόρντον ρώτησε τον Κούπερ αν το έχει ακόμα. Έψαχναν για μήνες, ώσπου το βρήκαν τελικά στη συγκεκριμένη αποθήκη.

Ένας ειδικός που εξέτασε τη μεταξοτυπία επιβεβαίωσε πως πρόκειται για αυθεντικό έργο του Γουόρχολ.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια