Λένε πως η αγάπη είναι μεγαλύτερη δύναμη και ο οίκος Dior βάλθηκε να το αποδείξει μέσω της νέας του διαφημιστικής καμπάνιας.
Για πρώτη φορά ο διάσημος οίκος εγκαινίασε μια παγκόσμια πρωτοβουλία μέσω διαδικτύου για φιλανθρωπικό σκοπό, που στόχο έχει να κάνει όσους περισσότερους μπορεί να (απο)δείξουν έμπρακτα την αγάπη τους. Με τίτλο «Dior Love Chain», η κίνηση είναι ουσιαστικά μια διαδικτυακή αλυσίδα αγάπης, όπου ο οίκος απευθύνει σε όλους την μοναδική ερώτηση: «Εσύ, τι θα έκανες για την αγάπη;».
Τα έσοδα από την καμπάνια θα διατεθούν στο We Charity, που στηρίζει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά που ζουν σε καθεστώς φτώχειας. Το μόνο που ζητά ο οίκος στο κοινό, είναι να απαντήσουν στην συγκεκριμένη ερώτηση δημοσιεύοντας ένα βίντεο στα social media με το hashtag #diorlovechain. Για κάθε βίντεο, ο οίκος Dior ανακοίνωσε πως θα δωρίζει 1 δολάριο στο We Charity.
Μόλις τελειώσει η καμπάνια, τα καλύτερα από αυτά θα επιλεγούν για να γίνουν μέρος μιας μεγάλης έκθεσης που διοργανώνει ο οίκος και θα ταξιδέψει στον κόσμο το 2018, ενώ πολλά θα προβληθούν και στην επίσημη ιστοσελίδα του.
Στο πλαίσιο της «Dior Love Chain», ο οίκος ζήτησε από διάσημα ονόματα όπως οι Jennifer Lawrence, Natalie Portman, Bella Hadid, Charlize Theron, Robert Pattinson, Johnny Depp, Rihanna και άλλοι να «γυρίσουν» το δικό τους βίντεο, όπου και απαντούν τι θα έκαναν οι ίδιοι για την αγάπη.
σχόλια