«Εσύ τι θα έκανες για την αγάπη;»: Η νέα καμπάνια του οίκου Dior ζητά τη βοήθειά σου

«Εσύ τι θα έκανες για την αγάπη;»: Η νέα καμπάνια του οίκου Dior ζητά τη βοήθειά σου Facebook Twitter
0

Λένε πως η αγάπη είναι μεγαλύτερη δύναμη και ο οίκος Dior βάλθηκε να το αποδείξει μέσω της νέας του διαφημιστικής καμπάνιας. 

Για πρώτη φορά ο διάσημος οίκος εγκαινίασε μια παγκόσμια πρωτοβουλία μέσω διαδικτύου για φιλανθρωπικό σκοπό, που στόχο έχει να κάνει όσους περισσότερους μπορεί να (απο)δείξουν έμπρακτα την αγάπη τους. Με τίτλο «Dior Love Chain», η κίνηση είναι ουσιαστικά μια διαδικτυακή αλυσίδα αγάπης, όπου ο οίκος απευθύνει σε όλους την μοναδική ερώτηση: «Εσύ, τι θα έκανες για την αγάπη;».

Τα έσοδα από την καμπάνια θα διατεθούν στο We Charity, που στηρίζει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά που ζουν σε καθεστώς φτώχειας. Το μόνο που ζητά ο οίκος στο κοινό, είναι να απαντήσουν στην συγκεκριμένη ερώτηση δημοσιεύοντας ένα βίντεο στα social media με το hashtag #diorlovechain. Για κάθε βίντεο, ο οίκος Dior ανακοίνωσε πως θα δωρίζει 1 δολάριο στο We Charity.

 

Μόλις τελειώσει η καμπάνια, τα καλύτερα από αυτά θα επιλεγούν για να γίνουν μέρος μιας μεγάλης έκθεσης που διοργανώνει ο οίκος και θα ταξιδέψει στον κόσμο το 2018, ενώ πολλά θα προβληθούν και στην επίσημη ιστοσελίδα του. 

Στο πλαίσιο της «Dior Love Chain», ο οίκος ζήτησε από διάσημα ονόματα όπως οι Jennifer Lawrence, Natalie Portman, Bella Hadid, Charlize Theron, Robert Pattinson, Johnny Depp, Rihanna και άλλοι να «γυρίσουν» το δικό τους βίντεο, όπου και απαντούν τι θα έκαναν οι ίδιοι για την αγάπη.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ