Χάκερς παραβίασαν τον λογαριασμό της Selena Gomez και δημοσίευσαν γυμνές φωτογραφίες του Justin Bieber

Χάκερς παραβίασαν τον λογαριασμό της Selena Gomez και δημοσίευσαν γυμνές φωτογραφίες του Justin Bieber Facebook Twitter
0

Χάκερς κατάφεραν τη Δευτέρα το βράδυ να παραβιάσουν τον λογαριασμό της τραγουδίστριας Selena Gomez και τον χρησιμοποίησαν για να δημοσιεύσουν φωτογραφίες του πρώην της Justin Bieber.

O λογαριασμός στη συνέχεια έκλεισε και λίγη ώρα αργότερα επανήλθε χωρίς τις φωτογραφίες καθώς όπως έγινε γνωστό ανακτήθηκε ο έλεγχός του.

Η Gomez είναι η προσωπικότητα με τους περισσότερους followers (125 εκατομμύρια) στο Instagram οπότε ήταν αναμενόμενο οι φωτογραφίες να γίνουν viral μέσα σε λίγα λεπτά και το θέμα να πάρει μεγάλες διαστάσεις.

Χάκερς παραβίασαν τον λογαριασμό της Selena Gomez και δημοσίευσαν γυμνές φωτογραφίες του Justin Bieber Facebook Twitter

Οι επίμαχες φωτογραφίες που εμφανίστηκαν στον λογαριασμό ήταν τραβηγμένες στις διακοπές του Bieber στα νησιά Mπόρα-Μπόρα και πριν από ένα χρόνο είχαν κάνει το γύρο του διαδικτύου και των περιοδικών.

Για την ώρα δεν έχει γίνει επισήμως σχόλιο και δεν υπήρξε αντίδραση από τον Bieber ενώ οι μάνατζερ της τραγουδίστριας ήταν αυτοί που δήλωσαν πως οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν από χάκερς.

Με πληροφορίες από Variety

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ